Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Canonin sivuilla voi vertailla teknisiä tietoja. Ainakin ensin tuli huomattua että zoom ominasuudet ovat paljon paljon paremmat X20:sessä, mutta esim valovoima taas S90:ssä.
Voisin kuvitella että sisätiloissa kuvaavalle satunnaiselle olisi S90 parempi (myös koon takia) ja enemmän kuvaavalle (ulkona, maisemia, tms) tuo X20
Sekä että, toisaalta olisi hyvä, että kamera on helppo kuljettaa mukana, toisaalta taas olisi hienoa saada onnistuneita luontokuviakin.
Sulla taitaa olla siis X20 ensisijainen vaihtoehto. Kannattaa kokeilla käteen. Vaikka noi ottaa videokuvaa niin häviäähän ne kunnon videokameralle 100-0. Äitini osti jonkun ixuksen, joka otta yllättävän hyvää kuvaa sisätiloissa. Videotakin saa, mutta siitä tulee 80-luvun kotivideot mieleen ja esim päiväkodin joulujuhlssa kuvauksen jälki oli ihan mustaa (hämärä tila). Kuvat olivat ok.
Onnistuuko kauniin taivaan kuvaus, tai iltahämärän?
Osaako joku sanoa miten s95 on parempi kuin s90? Hintaa on noin 70-100 euroa enemmän. Missä se näkyy kamerassa?
Niin mä olin ymmärtävinäni, kun päädyin jonnekin eng.kieliselle sivulle. Eli mulle riittäisi tuo vanhempi versio ihan ok.
Mä löysin s90 hintaan 299 muistaakseni Rajalasta ja Pixmaniasta jotain samantapaista hintaa, tosin jälkimmäisestä en tilaa. Rajala löytyisi paikan päältäkin.