kamalin mies/nais ystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pumped
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pumped

Vieras
Ihan huumori mielellä..
Aika kultaa muistot ja huonotkin naurattaa kun on tarpeaksi kauan aikaa kulunut.
Minulle kamalin oli... Ulkonäöltään upea mutta aivan kauhean likainen. Siis se ei käynyt pesulla ja haisi aina tunkkaiselta. Ja Valehteli, ihan kaikesta. Tietenkin petti toisen naisen kanssa. Ai niin, käyttihän se huumeitakin, ja lopulta paljastui että yritti tienatakin sillä.
Sillä keikalla lähti sinisilmäisyys. Sen yli pääseminen oli suhteellisen helppoa kun heräsin ja todella tajusin että mies on oli läpi mätä. Oli vain tyhmä olo kun en aikaisemmin tajunnut.
Viikko sitten törmäsin tähän rotu eläimeen ja samat eleet jatkuu. Pyysi kaljalle ja herkisteli kuinka olin hänen ensi rakkaus. Kainosti kieltäydyin ja sisäisesti pystyin jo nauramaan tyypille.
Good guys finish first.

Useampikin kauhugallerian edustaja löytyy valikoimista... Kamalin oli kuitenkin sairaalloisesta pelihimosta kärsivä mies, jolla oli tapana myös haukkua minua julkisesti. Kaikki sanomani käännettiin minua vastaan. Kuvaan kuului tietysti myös täydellinen vastuuttomuus, taloudellisen hyväksikäytön aggressiivinen yrittäminen (en alkanut millekään), tuen puute, jatkuva syyllistäminen kaikesta mahdollisesta, silmittömät raivokohtaukset, valehtelu, tärkeiden asioiden peittely, vieraat naiset ja lopulta kylmä lemppaus pikkuasian takia. Miehellä oli myös todella paljon ärsyttäviä tapoja, mutta niitä en jaksa tässä edes luetella.

Seksi oli tosin h*lvetin hyvää ja suhteessa pitkiä rauhallisia jaksoja, joten aikansa tuota sen voimalla jaksoi. Kaikki tutut ovat pelkästään iloisia, että olen päässyt tyypistä eroon.

ei mulla ole ollut kamalaa miesystäviä, jokaista olen rakastanut sellaisena kuin he ovat olleet. Jos jotain vastaisin tähän niin yksi ei kovin usein peseytynyt, ei kyllä silti haissutkaan, ihme ja kumma, mutta hampaita ei pessyt koskaan ja suu sitten joskus vähän tuoksahti...

Vaikea sanoa. Mulla myös kaikki kumppanit olleet mieluisia sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Ehkä erikoisin oli taistelulajeja harrastanut tyyppi, joka rahaa säästääkseen söi ainoastaan makaroonia ketsupilla. Riehui kitaralle, kun ei osannut soittaa sitä ja vänkäsi muutaman viikon "seurustelun" jälkeen koko ajan seksiä. Oltiin siis 18-vuotiaita ja minä siveyden sipuli ajattelin ensin tutkia ennen hutkimista, että haluanko antaa tälle makaroonimiehelle vaiko en. En sitten halunnut, kun jankkasi koko ajan pildeä...

Ja oli fyysisesti timmi ja kivannäkönen. Ehkä vähän yksinkertanen... Juttumme loppui rumasti koska kyllästyin jatkuvaan vonkaamiseen ja tyyppi uhkasi itsarilla. Käskin painua mäkeen. Hengissä on kuitenkin vielä ja taisi palata yhteen eksänsä kanssa. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Eräs poliisi. Oli selvin päin oikein mukava herrasmies mutta paljastui alkoholistiksi. Kun veti viinaa, luonne muuttui täysin. Alkoi v***tuilla, ei tajunnut mistään puheesta mitään, oli ihan ihmeellinen, muita kohtaan väkivaltainenkin (en onneksi odottanut niin kauaa itse). Kun kerroin ystävälleni tästä, hän sanoi että sehän on alkoholisti, että hän on niitä tarjoilijan duunissaan nähnyt tarpeeksi ja että hakeudu siitä eroon ja äkkiä.

Jätin ukon mutta tiesin että hän oli vuosia vielä poliisissa hommissa, kunnes sitten kännipäissään oli ajanut pahan kolarin ja sai kenkää.

Kovin pahoja ei ole kohdalle sattunut, mutta jälkeenpäin kummallisin oli eräs "menestyjä". Siis varmasti menestyykin bisneksissään ja aurinkolasit päässä painaa baanalla, mutta se kotielämä ei sopinut lookin kanssa yhteen. Supliikkimiehenä oli naisten suosiossa ja itsetunto vaikutti hyvältä. Itsekin kiinnostuin rennon, mutta mukavan pelimiehen olemuksesta.

Kotona hän sen sijaan vältteli seksiä, oli erittäin kokemattoman oloinen ja haluton kokeilemaan mitään, suoraan sanottuna paska sängyssä. Ja kuitenkin maailmanmiehen eleet antoivat ymmärtää jotain ihan muuta. Sama se mulle nyt, jos vältteli seksiä mun takia, mutta huonoin pano hän on silti. Sitoutumiskammoon ja mustasukkaisuuteen loppui sitten sen pelleily. Olisin ottanut sen ulkokuorimiehen mielelläni, mutta kuoren alla oleva ei kiinnostanut.

Yhteistyössä