Kamala morkkis !!

  • Viestiketjun aloittaja Tytsyn mamma
  • Ensimmäinen viesti
Tytsyn mamma
Sorruin tänään irtokarkkiin !! Vaikka onkin vkonloppu ja lupa herkutella. En ole edes laihiksella, kuntoilen kovasti, tunnin juoksulenkilläkin kävin tänään. MUTTA silti saan itselle 100-200g karkkia KAMALAN morkkiksen, joka taas varmasti vaivaa koko ens viikon . Oonkohan liian ankara itselle. Onko muita samanlaisia? Olen hoikka ja hyvässä kunnossa. Mutta ei voi olla normaalia tuntea syyllisyyttä yhdestä herkkupäivästä viikossa. Anteeks, pakko purkaa johki :ashamed: :'(
 
Mua kaduttaa kans aika paljon, kun tuli toissa viikonloppuna mässättyä oikein urakalla, annoin itselleni luvan herkutella jonkin verran, mut niinhän siinä kävi et mopo karkas käsistä ja vieläkin on 0,5 kg painoo jääny siitä viiikonlopusta, eikä paino tunnu nyt tippuvan millään. Kun ennen tätä määssäystä se oli tippunut hitasti mutta varmasti vähän kerrallaa ja olin jo päässyt alle 60 kg, mut nyt ollaan taas yli sen.
 
Älkää surko !! Ihminen tarttee mässypäiviä !!! Muutenhan tekee koko ajan mieli makeaa. itse pidän kerran viikossa " karkkipäivän" , siihen ei laihdutus ole koskaan kaatunut. Ja nyt kun en enään laihduta, ei paino ole kerran viikossa mässäilyllä noussut mihinkään =) Kunhan ei joka eikä edes joka toinen päivä sorru mässäilemään. :p
 
Ellet kerta laihduta, niin en ymmärrä mitään syytä huonoon omaantuntoon. Tunnetko useinkin syyllisyyttä jos hemmottelet itseäsi tai toteutat mielitekojasi? Käy juttelemassa jonkun asiantuntijan kanssa. Ei ole synti nauttia hyvästä ruoasta tai juomasta kohtuudella.
 

Yhteistyössä