Kamala ku mä oon niin arka enkä osaa tai uskalla sanoa ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arkajalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arkajalka

Vieras
Oikeesti pelottava tilanne. meillä kävi eilen kauppiaita mutta oltiin jo ulkonalähdössä kauppaan kun ne tulivat. Sanoin heille etten ole kiinnostunut nyt mistään vaatteista mutta ne sanoi että tulevat tänään uudestaan että heillä on paljon hyvää tavaraa halvalla. Voin tietysti olla avaamatta ovea mutta kun meille näkee pihalta suoraan sisään ja onhan se vähän outoa vetää verhot kiinni päiväksi ettei näkis. Asutaan siis omakotitalossa. eikä me voida mennä minnekkään kotoa kun ollaan kipeinä muutenkin. Ja ku en ees saanut ketään kaveria kutsuttua tänne täksipäiväksi. Siis pelottaa se että nämä kauppiaat on tosi röyhkeitä ja eivät lähde pois suosiolla jos pääsevät sisään asti. Pelottavaksi se menee siksi että mä oon kuitenkin vaan nainen ja tämä myyjä on pariskunta kai, mies ja nainen siis. Ja ne on näitä vähemmistökansalaisia. Väkisinkin tulee mieleen että ties minkälainen mora niillä on takin sisällä. Ja sen verran oon näistä kuullut että varmasti tulevat takaisin jos kerran niin sanovat. Ja tavallaan jopa kuulemma pakkomyyvät, niin röyhkeitä ne on.

No moraa sun ei varmana tartte pelätä, mut jos susta noi myyntitilanteet käy kiusallisiks ja susta tuntuu, et väkisin ollaan myymässä, niin ihan pokkana vaan verhot kiinni ja tee olos mukavaks. Äläkä ihmeessä avaa ovea, jos kipeäkin olet! ;)

Pidät oven vain lukossa, verhot auki ja elät kuten normaalisti. Sun ei tarvitse avata vieraille ovea. Ja kun jo eilen sanoit että ei kiitos niin kyllä se riittää. Pistä oveen vaikka lappu "EI KAUPUSTELUA".

Yhteistyössä