Kalorit?

• Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
Tietämätön
Oisko kelläään tietoa kuinka paljon lehtien haravointi kuluttaa kaloreita ja missä ajassa? :wave: Nii ja paljonko 62 kilosen ja 163 cm ihmisen ois hyvä painaa..Ja kuinka mointa kaloria päiväs sais syödä..Oon 10kk tytön äiti et kotosalla oon hänen kanssa =)

Limppari-Amppari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2004 klo 12:18 Tietämätön kirjoitti:
Oisko kelläään tietoa kuinka paljon lehtien haravointi kuluttaa kaloreita ja missä ajassa? :wave: Nii ja paljonko 62 kilosen ja 163 cm ihmisen ois hyvä painaa..Ja kuinka mointa kaloria päiväs sais syödä..Oon 10kk tytön äiti et kotosalla oon hänen kanssa =)
Moi!
Sähän oot ihan normaalipainonen!!

Käyppä Kutrin sivuilla,siel on noit kalorilaskentajutskulinkkejä

:D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2004 klo 12:18 Tietämätön kirjoitti:

Lehtien haravointi kuluttaa ihan mukavasti kaloreita. Olet normaalipainoinen, mutta 2-4kilon pudotus voi piristaa kummasti. Juohan paljon vetta :)

Odyssia
Omista muistiinpanoistani löysin seuraavat tiedot:
haravointi 30 min 125 kcal ja 45 min 187 kcal
pisteitä laskevalle vartin haravointi tuo yhden liikuntapisteen.

Painorajat sinulle ovat 53-66.5 kg. Olet siis ihan normaaleissa lukemissa. =)

tietämätön
Kiitos vastauksista..Synnytyksen jälkeen jäi muutama kilo vielä mitkä haluan karistaa pois..Tuntuu vaan olevan tiukassa..Laihdutin reilu 20kg mut nyt oon jämpänny tähän samaan ja tahdon vielä muutaman kilon puristaa tarvinnee lähteä tonne ulos touhuamaan =) :wave:

Yhteistyössä