"vieras123"
Mihin aikaan n. heräätte ja paljon syöttä kaloreita milläkin syönnillä? Ja mihin aikaan suurin piirtein syöttä?
hirveästi ainakin puputat leipää... :O :OAlkuperäinen kirjoittaja äizikkä;23037990:raskaudiabetes- eli siis ruokavalio mulla on todella tarkka!!
aamupala; 7-9.00 kahvia pari kuppia, pari tummaa leipää makkaralla
lounas; 11-12.30 nakkikasviskeitto (noin pari kauhaa), tummaleipä rasvalla, lasi maitoa, pari desiä porkkana raastetta (lisänä hedelmä, jos näyttää siltä että sokeri antaa myöten)
väli-pala; 14-15.00 kahvia kuppi tai kaksi tummaleipä makkaralla+ pieni keksi (jos sokerit antaa myöten)
päivällinen 17.-17.30 jauhelikastike+ perunamuussi reipas desi molempia, tummaleipä, lasi maitoa, porkkanaraastetta pari desiä
iltapala 21.00 pari tummaa leipää makkaralla, lasi maitoa7vettä.. (riippuu sokereista)
tänään siis tiedossa tämä.. kaloreita en laske, mutta sokerit pysyy tällä hyvissä lukemissa.. tietty jos olen paljon liikkeessä päivällä, sillon otan ylimääräsen keksin jossain välissä, jos heikottaa.. (ei ole kyllä tarvinnut) ja olen huomannut että helpointa on syödä vaan terveellistä, jos sen tekee valmiiks jo aikasemmin.. siis että kaapissa on raastetta yms, se on sillon helpompi syödä myös ateria-rytmissä, kun se on jo valmista lautaselle..
tarkoitat kai hiilarit? sillä sitähän leivässä on, kunnon kuidut saadaan kyllä muualta.Alkuperäinen kirjoittaja äizikkä;23038036:kyllä, runsaat kuidut pitää sokerit kohdillaan..
Mikä ajaa ihmiset tähän pisteeseen?Lasken kaloreita. Se ei oikein tunnu auttavan, ne jää liian alas, vaikka kuinka laskisin :|
En rytmitä. Pakotan itseni syömään aamupäivällä ja illalla jos ei muuten ole nälkä. Eilen söin aamupäivällä 700kcal, välipalaksi 110kcal ja illalla 935kcal. Yhteensä 1745 kcal.