Kalliiksi käy tämä maailman pelastaminen - 100.000 euroa uppoaa ihan helposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija



Ei hyvä. :(
on ne kuitenkin aika vanhoja laitteita muutenkin🔨
 
vierailija

QUOTE="vierailija, post: 33906533"]

Ei hyvä. :(
[/QUOTE]

Viherhuoneen aamuaurigossa lämmittää hyvin koko tilan ja siitä sitä lämmintä ilmaa voi siirtää sopiviin paikkoihin pienien tuulettimen avulla. Niissä on termostaatti, ei tuhlaa sähköä.

sit on muistettava et lämmin ilma nousee aina ylöspäin joten ... mut miten tähän on tultu?
 
vierailija

QUOTE="vierailija, post: 33906533"]

Ei hyvä. :(
Viherhuoneen aamuaurigossa lämmittää hyvin koko tilan ja siitä sitä lämmintä ilmaa voi siirtää sopiviin paikkoihin pienien tuulettimen avulla. Niissä on termostaatti, ei tuhlaa sähköä.

sit on muistettava et lämmin ilma nousee aina ylöspäin joten ... mut miten tähän on tultu?
[/QUOTE]
Jatkan tähän kun olen itse ne asiat toteuttanut🐌💫

nyt on hyvä aika ommella vaatteista lämpimiä uusiohepeneitä.

oikein hyvä tuli sellaisesta Yöpaidat - 2 suunnilleen samankokoisia pesin ensin 60 asteessa ja silitin kunnolla. Leikkasin huonot kohdat pois ja ompelin (päälypuolet vastakkain!) Kaula - aukot yhteen.
 
Niin, en oikein voi käsittää miksi Suomen täytyy olla ilmasoasioissa jopa kymmeniä vuosia edellä muihin nähden.

Tosi asia on. se, että että Suomi ei tule saamaan tästä mitään konkreettista -
Innovaaton tuotokset ostetaan edullisista maista kuten Kiinasta.

Suomi kurittaa itseään ihan suotta.
Me olisimme voineet järkeistää ilmastopolitiikkaamme edes sen verran, että olisimme sitoutuneet ilmastotavoitteisiin myöhemmin kuten muutkin pohjoismaat.
Itse näkisin, että näin olisimme rakentaneet jotakin kestävämpää.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
vierailija
Niin, en oikein voi käsittää miksi Suomen täytyy olla ilmasoasioissa jopa kymmeniä vuosia edellä muihin nähden.

Tosi asia on. se, että että Suomi ei tule saamaan tästä mitään konkreettista -
Innovaaton tuotokset ostetaan edullisista maista kuten Kiinasta.

Suomi kurittaa itseään ihan suotta.
Me olisimme voineet järkeistää ilmastopolitiikkaamme edes sen verran, että olisimme sitoutuneet ilmastotavoitteisiin myöhemmin kuten muutkin pohjoismaat.
Itse näkisin, että näin olisimme rakentaneet jotakin kestävämpää.
(y)
 

Yhteistyössä