Kaksplus vs. Äitylit

• Viestiketjun aloittaja Meetwursti
  • Ensimmäinen viesti
Meetwursti
Onko joku muu laittanut merkille, että tää foorumi muistuttaa suuresti Äitylit FB-ryhmää? Täällä vaan on helpompi heittää asiattomuuksia kun ei tarvitse siinä omia kasvojaan pilata..

Mitä mieltä ootte Äityleistä?

"..."
Eikös äitylit olekaan tullut tästä palstasta kun suuri osa siirtyi sinne kun täällä häiriköitiin liikaa.

Pitäisi varmaan itsekin siirtyä äityleihin, muta krutit yms eivät pääse sinne.

Meetwursti
Joo, meno on kyllä Äityileissä välillä.. No uskomatonta. Ei sitä oikein voi muuten kuvailla. Jotkut äidit ilmeisesti synnyttää myös aivonsa pihalle.

Onko näin, että äitylit on täällä syntynyt? :D en edes ihmettele..

Peyote
Olin äitylit-ryhmässä muutaman tunnin, osotettuani sinne pääsyä useamnan kuukauden. Menin ihmettelemään joidenkin äityleiden julkaisemia imetyskuvia, missä pääosassa oli tissit, eikä vauva. Olen aina ollut julkisen imetyksen puolesta ja ensimmäisen kerran älysin, mitä sillä tarkoitetaan että joku iskee tissit tiskiin. En ymmärtänyt, miksi joku julkaisee facessa kuvan imetyksestä ja vielä niin että kuva on mahd. epäesteettinen ja vauvaakaan ei juuri näy. Tätä kun kyselin tyhmänä, minua alettiin haukkua imettämättömäksi nirppanokaksi ja vielä mainittiin että näytän kuvassa tutulta, ikäänkuin uhkauksena.

Ei tämä palsta, eikä mikään muu ole niin karmea kuin äitylit. No ehkä joku KKK-sunnuntaiteepiiri voisi olla.

Olin äitylit-ryhmässä muutaman tunnin, osotettuani sinne pääsyä useamnan kuukauden. Menin ihmettelemään joidenkin äityleiden julkaisemia imetyskuvia, missä pääosassa oli tissit, eikä vauva. Olen aina ollut julkisen imetyksen puolesta ja ensimmäisen kerran älysin, mitä sillä tarkoitetaan että joku iskee tissit tiskiin. En ymmärtänyt, miksi joku julkaisee facessa kuvan imetyksestä ja vielä niin että kuva on mahd. epäesteettinen ja vauvaakaan ei juuri näy. Tätä kun kyselin tyhmänä, minua alettiin haukkua imettämättömäksi nirppanokaksi ja vielä mainittiin että näytän kuvassa tutulta, ikäänkuin uhkauksena.

Ei tämä palsta, eikä mikään muu ole niin karmea kuin äitylit. No ehkä joku KKK-sunnuntaiteepiiri voisi olla.
ai siellä on tissikuviakin :D

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30735576:
ai siellä on tissikuviakin :D
Kuvia, joissa on tissit. Eivät olleet niinkään kuvia, joissa tissit olisi esitetty esteettisesti. En ymmärtänyt niiden ideaa. Eivät ne imetyskuviksikaan olleet kauniita ja ihmettelin vaan miksi niitä pitää näyttää ollenkaan.

[QUOTE="...";30735507]Eikös äitylit olekaan tullut tästä palstasta kun suuri osa siirtyi sinne kun täällä häiriköitiin liikaa.

Pitäisi varmaan itsekin siirtyä äityleihin, muta krutit yms eivät pääse sinne.[/QUOTE]

eihän tuo olis konstikaan, tekis vaan valeprohviilin veispuukkiin

muttako ei kinosta

Peyote
[QUOTE="...";30735507]Eikös äitylit olekaan tullut tästä palstasta kun suuri osa siirtyi sinne kun täällä häiriköitiin liikaa.

Pitäisi varmaan itsekin siirtyä äityleihin, muta krutit yms eivät pääse sinne.[/QUOTE]

No ei siellä ole yhtään parempi henki kuin täällä, päinvastoin. En pitäisi tälläkään palstalla jotain Krutia ongelmana.

Meetwursti
Mä en ole vielä uskaltanut kertaakaan kommentoimaan mitään äityleissä. Vaikka useasti on tehnyt mieli. Varmaan kivitettäisiin hengiltä, mikäli mielipide eroaisi valtavirrasta.

Niin, ja siellähän oli vähän aikaa sitten tällainen kiva pieni villitys, nimittäin lastensuojeluilmoitusten teko. Siellä ne äitylit kilpaa toistensa kanssa tekivät toisistaan lastensuojeluilmoituksia. Ihan kiusallaan. Mitä pienimmistä ja turhimmista aiheista. Ei herramunjee..

Tänään yksi mun tuntemani ihminen kommentoi toisen äitylin huulia. Olivat kuulemma karseat. Ja karsean väriset. Meni kyllä arvostus kyseistä ihmistä kohtaan.. -.-

Mä liityin jo feissarissa johonkin sieniryhmään. Jos vielä äityleihin, ei kaverien päivityksiä näkyisi lainkaan. Ei kiitos! :D

(ja kohta joku on nokkelana toteamassa että ei sua sinne vaan ois huolittukaan)

Peyote
[QUOTE="M33";30737047]No arvaa mitä.. Mun tekis mieli naurahtaa tuolle sun nimimerkille :D "tytsi 89". Eli oot 26 vuotias? Ja sun nimimerkki on "tytsi"

Ootko sä joku iki-teini vai? :D[/QUOTE]

Naureskelee nimimerkki M33

Yhteistyössä