Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Missä ja miten olet jo käyttänyt Wettex Power 2in1 –liinaa?

Testaajat ovat jo saaneet tuotteet ja päässeet kokeilemaan Wettex Power 2in1 -liinoja. Mitkä ovat ensi kokemuksesi, onko liina helpottanut arkiaskareitasi? Minkälaisia käyttökohteita kodissanne on löytynyt tuotteelle?
 
Olen käyttänyt liinaa keittiössä, mm. pöytätasot sekä induktioliesi, kaapiston ovet... Wettex Power-liina on toiminut odotetusti, hankauspuoli toimii tehokkaasti kuivuneeseenkin tahraan. Liina ei jätä nukkaa peräänsä, liesi pysyy siistin näköisenä.
 
Se oli positiivinen yllätys, että Power-liinat voi itse leikata haluamaansa kokoon. Päädyin kokeilemaan liinaa pienempänä palana vessan lavuaarin pesuun, kaapinoviin ja pöytätasoille, jotka tuppaavat taaperon jäljiltä keräämään kaikenlaista ryönää. Toimii aivan loistavasti näihin.

Mutta ehdoton ykkönen liina on isompana palana, kun nokkamukin ravistelua rakastava natiainen on täplittänyt laminaattilattian maitotipoilla. Niitä kun jää aina kuivumaan johonkin, eikä niitä tahdo millään saada pestyä pois. Hankaavalla puolella lähtevät pyyhkäisyllä tai parilla, lattianpesuun aivan ehdoton....
 
Olen ollut tyytyväinen Wettex-liinaan. Keraaminen liesi kiiltää, kylpyhuoneen lavuaareista olen saanut hetkessä pois pinttyneet tahrat, kuten hammastahnan kuivuneet jämät. Plussaa on myös se, että liinasta saa leikata haluamansa palan. Säästyy kummasti liinarullat, kun ei tarvitse käyttäö aina hehtaarin kokoisia paloja.
Kurakeleillä koirien tassujäljet lattiasta matkalta eteinen-makuuhuone-kylpyhuone, olen saanut kiitettävästi pois yhdellä pyyhinnällä.

Olen ollut tyytyväinen!
 
Olen kokeillut liinaa pääasiassa keittiössä, mutta myös pesuhuoneessa on oma liina jolla pyyhin lavuaaria ja vesihanoja. Hyvin on toiminut pinttyneisiinkin tahroihin. Minusta on mahtavaa että liinaa pystyy myös pesemään pesukoneessa: hygienistä ja ekologista :)
 
Olen käyttänyt Wettex Power 2in 1 liinoja keittiössä; keraamisella liesitasolla erinomainen! myös kokonaisuudessaa hellan puhdistukseen, sillä liina mahtuu hyvon pieniin väleihin ja hankausraidat ovat loistavat! keittiössämme on maalaisromanttiset peiliovet jotka siivotessa eivät ole olleet erityisen romanttiset, sillä uriin jää jos jonkinlaista likaa. wettex liina on auttanut erityisen hyvin näiden puhdistamisessa; toimivaksi sen tekee se, että hankauspinta on hyvä ja liinan saa puristettua sopivan kuivaksi, eli vettä ei valu.
keittiössä likaantuneet liinat ovat saaneet "uuden elämän" kylpyhuoneen lavuaarien pesussa.
 
Olen ollut erittäin tyytyväinen! hienoa että Wettex-rullasta saa leikata juuri omaan käteen sopivan palan. Mainioksi olen havainnut kolmionmalliseksi leikatun palan; terävät kulmat ylettyvät haastaviin siivouskohteisiin
 
Meillä liinaa on käytetty keittiössä! Vanha tiskirätti sai kyytiä, koska en voi sietää sen hajua. Liina ei ainakaan vielä ole alkanut haista ja siitä sai kivan pienen palan leikattua! Hyvin on lähtenyt tistipöydästä irti kuivunut maitojauhe+vesi tahna. Eli kivasti toimii! Tuo hajuttomuus on kuitenkin eniten mun mieleen. Pieni liinan pala mahtuu myös hyvin kuivumaan vesihanan päällä ;)
 
Olen käyttänyt liinaa enimäkseen keittiössä, ja olen ollut hirmu tyytyväinen. Eniten kolmevuotias tyttöni on innostunut siivoamisesta, koska tahrat lähtee niin helposti ja ei jää nöyhtää. Hänellä on oma leikattu liina ja äitillä hieman isompi :)
Huipputuote. hajuttomuus on ihanaa ja induktioliesi kiiltää parilla pyyhkäisyllä. Täytyykin testata vessassa.
 
Olen käyttänyt liinaa ihan koko asunnossa,keittiössä ja kylpyhuoneessa se on ehdottomasti parhaimmillaan mutta huonekaluista ja lastenhuoneestakin tahrat irtoavat ihan pyyhkäisemällä ja ilman pesuainetta.
Tuo onkin ihan huippujuttu että pesuainetta ei juurikaan tarvi!
 
Tänään puhdistin 8 kuukautisen poikani jäljiltä syöttötuolin pöydän ja olihan sitä ruokaa muuallekkin roiskunut ja kuivunut. Hienoa, että pystypinnoilta pyyhkiminen onnistuu ilman, että tarvisee olla toista pyyhettä kuivatukseen!
Minunkaan silmääni ei välttämättä kelta-punainen kuosi miellytä, mutta lapsen silmää kirkkaat värit miellyttivät kovasti. Sain siivousaikaa hänen seuratessaan iloisen keltaisen liinan liikkeitä. Leikkasin pikku-apulaiselle pienen liinan ja hyvin se istui hänenkin käteensä.
 
Ollaan sairasteltu tässä sen verran että ylimääräiset kokeilut jääny vähiin. Liina on ollut paras keittiöluutu aikoihin.

Meillä keittiön pöytänä puupöytä mistä lakka jo kulunut aika vähiin. Ennen sai jynssätä olan takaa et kuivuneen ruoan sai pöydästä irti nyt lähtee kohtuu helpolla.

Miehen kokkailujen jäljiltä hella ja ympärystä olivat täynnä rasvaroiskeita. Liinalla tuli puhdasta muutamalla pyyhkäisyllä kun muilla liinoilla saa pestä moneen kertaan ja vielä pesuaineiden kanssa.

Liinalla olen hangannut myös pohjaan palaneita kattiloita ja uunipeltejä. Toimii kohtuu hyvin noissakin.

Vessan pesussa toimii myös hyvin.

Samoin kaatuneiden nesteiden kuivaamisessa on tehokas.

Muutama miinus mitkä omalla kohdalla tuli vastaan oli se että kaipasin raitoja molemmille puolille liinaa. Nyt joutuu aina miettimään että mikä puoli liinaa käytössä. Mun tyyli pestä pöytää kun on että ensin pyyhin koko liinalla ja kun se likaantuu niin taitan sotkut keskelle ja jatkan puolikkaalla ja toistan vielä kerran. Eli nyt sitte pitää miettiä että millä puolella aloitan jne.

Toinen ongelma tuli liinojen pesussa. Toimivat siis pesun ja rumpukuivauksen jälkeen hyvin. Mutta se että kuivuessa liina kovettuu koppuraksi ja on hankala sitten säilyttää kaapissa sen jälkeen seuraavaa käyttöä varten kun liinaa ei saa taiteltua siistiksi pinoksi. Sama ongelma myös narukuivauksen jälkeen.
 
Liinaa on käytetty niin lasiterraarioiden siivoamiseen kuin keittiössäkin. Paras liina on keittiön kaakeleissa, mikron muoviosissa ja seinissä. Kyllä, seinissä! Pieniä tummiakin sormenjälkiä jää usein vessan oviin ja seiniin, niin kuin myös takaoven lähettyvilläkin oleviin valkoisiin pintoihin. Sen sijaan pöytä josta on lakka joksenkin jo kulunut pois saa hangata vanhaan tapaan. Tällä wettexin liinalla se on tosin hauskempaa, koska hankausraidat kutkuttavat/hierovat sormenpäitä kivasti.
 
Valokatkaisimien sormenjäljet lähtevät tällä näppärästi..

Mutta varsinainen "asiani" oli mainostaa tuoreinta testiäni:

Meille on kirpputorilta löydetty vaalean maitokahvin värinen keinonahkainen säkkituoli, jossa etenkin taapero viihtyy. Sen sitten arvaakin minkä näköinen se pinta on ollut, jos jonkin näköisiä klähmäjälkiä joita on saanut viikon kuurata ennen kuin on edes osittain lähtenyt.
Testasin liinan ämpäriin lantratun pesuveden kanssa, ensin pyyhin hankaavalla puolella ja sitten kuivaus sileällä puolella. Säkkituoli näyttää liki uudenveroiselta, yleisvärikin tuntui vaalenevan pykälällä tai parilla. Toimisi varmaan sohvaankin, mikäli nahkainen tai keinonahkainen talosta löytyy... =)
 

Yhteistyössä