kaksostenrattaista nyt sikana kommentteja.

Ensimmäisenä käyt mittaamassa kaikki teidän ovet ja pistät niiden levydet paperille tai kännyyn muistiin. Jos teillä on auto, otat sen tavaratilasta myös mitat.

Ja jos ruokia kuljetat tai kuljet lasten kanssa kyläreissuja (päivän vaihtovaatteet ja vaipat ym), ole tarkkana tavarakorien kanssa.
 
Meillä on Emmaljungat ja olen tykännyt niistä tosi paljon. Isot pyörät kulkee melkein säällä kuin säällä, hyvin myös talvella. Toiminnot on helpot ja kätevät käyttää. Työntöaisan korkeutta voi säätää käyttäjän koon mukaan.. Ovat tilavat; meidän lähes nelivuotias poikakin (isokokoinen) mahtuu tarvittaessa siedettävästi.. :)
Mitään muuta haukuttavaa en keksi kuin kallis hinta, mutta käytettynä löytää kyllä kohtuu hintaan ja jälleenmyyntiarvo säilyy aina Emmaljungilla hyvänä, toisin kuin monilla muilla merkeillä. Suosittelen lämpimästi!
 
Gracot olivat ok
Meillä oli Gracon peräkkäinistuttavat, eikä niistä ollut kuin hyvää sanottavaa. Hyvin toimivat, hyvin kestivät, käyttötarpeen loputtua menivät hyvin vielä kaupaksikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gracot olivat ok:
Meillä oli Gracon peräkkäinistuttavat, eikä niistä ollut kuin hyvää sanottavaa. Hyvin toimivat, hyvin kestivät, käyttötarpeen loputtua menivät hyvin vielä kaupaksikin.
Naapuri oli myös kovin tyytyväinen noihin, mutta he kulkivat aina omalla autolla. Bussissa peräkkäinistuttavat tukkivat kulkureitit.

 
juuh
joo oviaukkojen leveydet kantsii mitata! ... mä huusin huutiksesta kaksosrattaat, mies toi ne sit kasattuna sisälle, "koottiin" täällä ja sitte yhtenä päivänä kun koitin lähtee ulos kolmen muksun kanssa joista kaks huusi, ei mahuttu ovesta pihalle!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
suosittelen babywelt montreal twin rattaita. on pienet ja kääntyvät etupyörät. hintaa on uutena 380?

Meillä myös nämä, ja tykkään tosi paljon! Ja ovat kapeat, jopa laivan ahtailla hyttikäytävillä mahtui liikkumaan täysin ongelmitta!
Mites tuo on käytännössä toiminut, että molemmat on nassut menosuuntaan? Tämä on ainoa ongelma, mikä minusta noissa olisi. Eikö sinne vauvan koppaan tuule, sada, paista jne, kun et itse ole suojana ja eikö tunnu oudolta, ettei vauvaa näe?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
suosittelen babywelt montreal twin rattaita. on pienet ja kääntyvät etupyörät. hintaa on uutena 380?

Meillä myös nämä, ja tykkään tosi paljon! Ja ovat kapeat, jopa laivan ahtailla hyttikäytävillä mahtui liikkumaan täysin ongelmitta!
Mites tuo on käytännössä toiminut, että molemmat on nassut menosuuntaan? Tämä on ainoa ongelma, mikä minusta noissa olisi. Eikö sinne vauvan koppaan tuule, sada, paista jne, kun et itse ole suojana ja eikö tunnu oudolta, ettei vauvaa näe?
jossainvaiheessa se vauva kuitenkin käännetään kasvot menosuuntaan. aluksi se oli hassua,mutta ei enää.
parempi se on että vauva on niinpäin kun se että "kiusaan" uteliasta isoveljeä pitämällä senkin kasvot muhunpäin.
jos ostat myös babyweltin oman kantokopan ni pysyy tuuli ja tuisku pois vauvasta. mulla myös emman versio tekee sen. sateella käytän sadsuojaa vaunujenpäällä ja omistan myös verkon jonka voi laittaa niihin ettei paista aurinko. ei tosin koskaan oo vauvan silmiin ees paistanut,senverran suojassa siellä köllii ja onhan vaunuissa tietenkin kuomu..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
suosittelen babywelt montreal twin rattaita. on pienet ja kääntyvät etupyörät. hintaa on uutena 380?

Meillä myös nämä, ja tykkään tosi paljon! Ja ovat kapeat, jopa laivan ahtailla hyttikäytävillä mahtui liikkumaan täysin ongelmitta!
Mites tuo on käytännössä toiminut, että molemmat on nassut menosuuntaan? Tämä on ainoa ongelma, mikä minusta noissa olisi. Eikö sinne vauvan koppaan tuule, sada, paista jne, kun et itse ole suojana ja eikö tunnu oudolta, ettei vauvaa näe?
jossainvaiheessa se vauva kuitenkin käännetään kasvot menosuuntaan. aluksi se oli hassua,mutta ei enää.
parempi se on että vauva on niinpäin kun se että "kiusaan" uteliasta isoveljeä pitämällä senkin kasvot muhunpäin.
jos ostat myös babyweltin oman kantokopan ni pysyy tuuli ja tuisku pois vauvasta. mulla myös emman versio tekee sen. sateella käytän sadsuojaa vaunujenpäällä ja omistan myös verkon jonka voi laittaa niihin ettei paista aurinko. ei tosin koskaan oo vauvan silmiin ees paistanut,senverran suojassa siellä köllii ja onhan vaunuissa tietenkin kuomu..
Niin, no, meillä on käännetty aina 5-6kk iässä naama menosuuntaan, mutta kun tuntuisi ihan pienen kanssa vaan jotenkin hurjalta... Itse olen miettinyt alustavasti sellaisia, missä saa toisen toisinpäin ja toisen toisinpäin. Leveyttä on kyllä vähän enemmän.
 
Meillä ei oo ollut mitään ongelmaa Babywelttejen kans siinä suhteessa, et myös vauva on kasvot menosuuntaan. Ja meillä on vauvalla carenan kantopussi, ja on siellä suht suojassa, ja sateella tosi suojassa kun sadesuojan laittaa vaunujen päälle...
 
Meillä oli jotkut halpis-matkarattaat (käytettynä ostetut) vähän aikaa, 2 v ikäeroa lapsilla.

harmitti juurikin se, että ei mahtuneet "kokonaisina" omasta ovesta ulos ja vaikka sitä tuli aika tarkaksi arvioimaan kulkureittien leveyttä, niin olen kerran aiheuttanut mega-hässäkän kaupassa, jossa oli jonoa takaseinään asti, kun en mahtunutkaan kassalta ulos. Yrittäkääpä saada parikymmentä ihmistä peruuttamaan 3-4 metriä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Gracot olivat ok:
Meillä oli Gracon peräkkäinistuttavat, eikä niistä ollut kuin hyvää sanottavaa. Hyvin toimivat, hyvin kestivät, käyttötarpeen loputtua menivät hyvin vielä kaupaksikin.
Naapuri oli myös kovin tyytyväinen noihin, mutta he kulkivat aina omalla autolla. Bussissa peräkkäinistuttavat tukkivat kulkureitit.
Mutta eikö rinnakkainistuttavat tuki vielä pahemmin, koska ovat väkisin leveämmät? Mahtuvatko ne kaikkien bussien yms julkisten ovista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Gracot olivat ok:
Meillä oli Gracon peräkkäinistuttavat, eikä niistä ollut kuin hyvää sanottavaa. Hyvin toimivat, hyvin kestivät, käyttötarpeen loputtua menivät hyvin vielä kaupaksikin.
Naapuri oli myös kovin tyytyväinen noihin, mutta he kulkivat aina omalla autolla. Bussissa peräkkäinistuttavat tukkivat kulkureitit.
Mutta eikö rinnakkainistuttavat tuki vielä pahemmin, koska ovat väkisin leveämmät? Mahtuvatko ne kaikkien bussien yms julkisten ovista?
Ei junan ovista ainakaan, mutta en tiedä, miten junalla matkustaminen kaksosten rattailla muutenkaan onnistuisi.
 
tuplis
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Minen osaa muuta sanoa kuin että inhosin Oran tuplarattaita kun niissä piti veivata jotain hiivatan ruuviveiviä että sai muutettua selkänojan tai jalkatuen asentoa. Tosi monimutkaista ja raivostuttavaa puuhaa. :kieh:
Joo se oli se vanhempi malli, eikö? Meillä vm 2005 ja olleet aivan loistavat! Ilmakumirenkailla kulkee kevyesti, taittoaisan voi kaupassa ym nostaa ylös/alas niin kääntyy pienemmässä tilassa, ja ne on kapeat =)
 
Meillä on OneTreeHill:n Urban Junglet olleet kovassa käytössä jo liki 2,5v ja ollaan oltu todella tyytyväisiä. Noin city-rattaina ovat kapeat ja sopivat ahtaimmistakin ovista sekä kääntyvien etupyörien ansiosta ketterät liikkumaan. Myös suh kevyet mutta kuitenkin vankkarakenteiset. Isot pyörät joilla menee hyvin lumessa, ainakin sen mitä meidän leveysasteilla on lunta näkynyt. :whistle:

http://www.onetreehill.nl/index.php?sub=2&sub2=1&sub3=3&language=OTH_text_S
 

Yhteistyössä