V
"Vesipeto SUrku"
Vieras
Hyvät monikko-odottajat, olen melko jännän äärellä nyt ja kokemuksia kyselisin miten kohdallanne on homma edennyt. Eli oma tilanne on nyt se että tein todella positiivisen raskaustestin jo 9 päivää oviksen jälkeen mitä itsekin ihmettelin suuresti kun aiemmin plussa on tullut haamuna vasta pari päivää ennenku menkkojen olis kuulunut alkaa. Nyt siis positiivinen testi jo viikkoa ennen menkkojen alkua. Kävin eilen tosi-varhaisultrassa (rv.5+6 menkoista, ultran mukaan 6+0) ja siellä näkyi yksi syke ja jotain värinää. Naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri sanoi että näkyvissä on kaksi ruskuaispussia (puhui jostain kahdeksikon muotoisesta, meni ihan ohi kun jäin jumittamaan ajatukseen kaksosista..) ja selitti jostain värinästä mikä voisi viitata toiseen sykkeeseen.
Ruskuaispusseja siis kaksi ja yksi syke, toisesta ei varmuutta. Korttiin kirjoitti "geminiepäily".
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja miten tilanne kehittyi eteenpäin? Odotitko kaksosia vai oliko kyseessä yksösraskaus kuitenkin?
Mietin näitä siksi kun en ole ylipäätään varma että jatkanko raskautta vai en.. Jep, kivittäkää vaan. Olen ihan hukassa ajatusteni kanssa..
Ruskuaispusseja siis kaksi ja yksi syke, toisesta ei varmuutta. Korttiin kirjoitti "geminiepäily".
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja miten tilanne kehittyi eteenpäin? Odotitko kaksosia vai oliko kyseessä yksösraskaus kuitenkin?
Mietin näitä siksi kun en ole ylipäätään varma että jatkanko raskautta vai en.. Jep, kivittäkää vaan. Olen ihan hukassa ajatusteni kanssa..