Kaksoisnikistä kysymys tietäville(siis jos oma ja toisen nikit samalta koneelta)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Että mistä tuon kaksoisnikin ylipäätään tietää? Kun mullakin tää oma (enkä kaipaa muuta, koska sanon valitettavan suoraan välillä mitä mieltä oon..) ja mies kun joskus kävi mun nikillä aikoinaan kirjoittelemassa, niin käskin hankkia oman nikkinsä etten mä saa kyselyjä ja ihmetyksiä, niin ottikin oman nikin tänne(no, harvemmin kait täällä käy teitä enää kiusaamassa, mutta nikki silti tänne..). Mutta että mistä tunnistaa sit tuon kaksoisnikin samalla ihmisellä? Kun voihan olla montakin saman koneen käyttäjää eri nikeillä vaikka sama IP tuleekin.

Kunhan pohdin ajankuluksi :D

En tiedä miten tällä palstalla, mutta eräällä toisella jossa olen moderaattorina, näkyvät eri nikit saman ip:osoitteen alla. Eli sieltä voi etsiä millä nikeillä on samasta osoitteesta kirjoitettu. Mutta voi myös katsoa mistä eri osoitteista on yksi nikki kirjoittanut.

Juu, kun just ihmettelin kun oli mulla aikoinaan "sattunut IP-banni kohdalle, pahoitteluni" (tää siis viesti kun kysyin modeilta..) niin eikös niissä lähde kaikki KONEEN kautta lähtevät kuitenkin..

Harmi kun ei mies ollut kotona silloin, olis voinut kokeilla sen nikillä olisko toiminut.

No eipä sitä mistään tiedäkään, jos samasta ip:stä tulee. Siis jos teitä olisi siellä vaikka sinä, ukkosi ja 4 teini-ikäistä, niin teillähän voisi jokaisella olla oma nikki tälle palstalle. Ja jokaisella vielä vaikka 20 nikkiä tälle palstalle eli yhteensä 120 nikkiä samasta ip:stä. Jos se banni tulisi ip:lle, kaikki 120 nikkiä saisi bannin. Jos taas se banni annettaisiin vain nikille Pehmeäpupu, ne 119 muuta nikkiä saisi rauhassa kirjoitella palstalle.

Yhteistyössä