kaksnaamaset ihmiset on syvältä! (taas outoo jupinaa )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
tässä on neiti beatrice von schintzelsnautser.
lyhyesti neiti B.

neiti b.n mielestä hänen ystävättärensä hiuspidennykset on tosi hienot. Hänen mielestään ne korostivat hänen ystävättärensä kauniita muotoja.
eräänä päivänä he olivat saunessa, neiti b. ja neiti catarina del la tsurrondorran. eli lyhyesti neiti c.
neiti c. paljasti neiti b.lle että hän on ajatellut hankkivansa silikoni tissit. neiti b. nyökkää hyväksyvästi.neiti b. paljastaa itsekkin miettineensä jos tekisi rasvaimun.

saunan jälkeen neiti b. ja neiti c. pukevat päällensä push up liivit sekä muut tiukat ja muodikkaat releet, kaikki tekokuituja ja teollisesti tuotettuja tottakai. he meikkaavat ja laittavat hiuksensa erittäin hienosti kuten niin monta kertaa ennenkin.
pian he näyttävätkin ihan eri ihmisiltä kuin vielä kolme tuntia sitten saunassa.

viikon kuluttua he tapaavat toisensa kahvilassa jossa lukevat päivän uutiset.
lehden sivuilla sanotaan "lesbopari sai vauvan"

tätähän neiti b ja neiti c ei hyväksy. koska sehä on luonnotonta! perheen perustamiseen tarvitaan pimppi ja pippeli, koska muuten laspi saa hirveät traumat! (kirjoittajan huomautus: mä en muista nähneeni ikinä isäni värkkiä ja ei tullu traumoja ) neiti b ja c väittävät edelleen että lapsia ei voi tehdä ilman pippeliä vaikka lehdessä ihan selvästi lukee että voi.

tämän jälkeen he poistuvat kahvilasta. he ovat matkalla s&m messuille. koska ihan luonnollistahan on että seksiä ei voi harrastaa ilman kumia myös muualla kuin ´mulkussa.
normaalia kaikki tyyni..

sitä mä oon täs pitkin päivää miettinyt et miks vaan osa on sit luonnotonta? siis kun tuostakin on jo monta kertaa jauhettu et luontoa vastaan ei pitäis tapella jne niin miten voidaan hyväksyä tosiaan leikkaukset, elinsiirteet jne. luonnottomiahan nekin on. kuka sen määrittelee mitä luonnotonta saa tehdä ja mitä ei.. miks lääkitä muulla kuin luonnontuotteilla jne..

Yhteistyössä