Kaksi viikkoa epävarmuutta

• Viestiketjun aloittaja Huoooh
  • Ensimmäinen viesti
Huoooh
Täytyy jollekkin saada purkaa mieltään, tässä nimittäin odotellaan kuumeisesti alkaako menkat parin viikon kuluttua vai ei!?

Sattui vahinko, nimittäin kumi oli siellä jossain pohjamudissa...aaargh! Irtosi siis paikaltaan kesken kaiken, ja vielä oikein pahimpaan ajankohtaan kiertoa. Sanoinkin isännälle käskyn hankkia toisenmerkkisiä kumeja jos aikoo minun lähelleni enää tulla.

Kaksi ihanaa lasta on mutta just olen sellaisessa elämäntilanteessa että alkaisin jo tulevaisuuttani aatella eli työasioita ja lapset on jo sen verran isoja että elämä on helpottanut (5v. ja 3v.) ei enää sitä vaipparumbaa jne.

Ikävintä olisi minusta se että nämä kaksi ovat todella toivottuja, ja jos nyt sitten pamahti, niin...aborttia en edes ajattele vaihtoehtona, se on pahinta mitä voisin tehdä, aina miettisi asiaa !

Jotenkin en ole uskaltanut luottaa kierukoihin tms. ehkäisyyn, kun ei varsinkaan olla kovin aktiivisia koko touhussa oltu, noh sekin on alkanut nyt just luistamaan kun lapset on isompia.

Asian otan niin että raskaana olen kuiteskin, niin onpahan enemmän juhlittavaa jos EN ole !

varokaa vaan muutkin ,ei kannata hävittää vauvatarvikkeita ennenkuin tulee vaihdevuodet....

:'( :D

5lasta
Heh, älä panikoi, mutta minulla numero neljä sai alkunsa JUURI NOIN!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2004 klo 15:22 Aurinko kirjoitti:
Jos et kerran halua kolmatta lasta, niin miksi et mennyt ottamaan semmosta katumuspilleria tämän tapahtuman jälkeen?

Sinulle taas sanoisin, ettei se katumuspillerikään varma ole. Ystäväni otti sen, ja silti loppujen lopuksi joutui menemään keskeytykseen sairaalaan, kun pilleri ei toiminut... :(

3vauva
Moi!
Minulla kävi vastaavanlaisesti, mutta pillerien kanssa.
Unodin 1 pillerin ekalla viikolla menkkojen jälkeen.
Lapset on 3 ja 5 nyt. Keskusteltiin mieheni kanssa mitä tehdään ja molemmat haluu vauvan! Jos on tullakseen!
Enää en syö pillereitä, kun heitin loput roskiin.
Toivottavasti olisin raskaana, on se niin ihanaa aikaa.
Elämäntilanteen puolesta voi vauva tullakin! B)

neleve
Kesällä 2003 mies palasi kotiin viikon kestäneeltä kalastus reissultaan. Sinä iltana sitten meno oli sen verran raisua että touhun loputtua huomasimme kumin hävinneen...............löytyi minusta......
Parin viikon kuluttua huomasin olevani raskaana. Järkytyin koska olin juuri ilmoittanut vanhemmat lapseni (silloin 5v ja 2v) tarhaan ja itseni takaisin työ elämään. Suunnitelmiin kuului myös itseni kouluttaminen. Menikin pitkän aikaa ennen kuin pystyin hyväksymään tilanteen. Nyt olen todella onnellinen että "vahinko" pääsi käymään.

Yhteistyössä