Kaksi testiä negaa, menkat tulee mutta silti epäilys raskaudesta

"tiu"
Älä stressaa liikaa,nyt kun on se terkkarin aika niin kerrot kaikki oireesi ja vaadit verikokeen/ultran.

On totta että menkat voi tulla raskaudesta huolimatta ja testit on negoja joten hyvä tarkistaa asia jotta mielenrauhan saa.Ultra ja verikoe kyllä asian viimeistään varmistaa:)

ja jos negaa tulee niin sitten tutkituta vatsasi yms,ei ole tuommonen jatkuva turvotus normia..

Ja itsestäni myös tiedän että mieli kehittää voimakkaitakin raskausoireita joten on varmasti hermoja rassaavaa mutta toivotaan että asia piakkoin selviää!

krl
Jos oon raskaana niin ihanku sossu ja kela jättäis minut ihan oman onnen nojaa?
Jos se vauva syntyis ennen syksyä, ni eikö alaikäsenä saa vielä jotain ekstraakin kun on lapsi?
Lisäks siinä vaiheessa myös sukulaiset ja vanhemmat osallistuis meidän elämään!
Ja mun mielestä ei ole mitenkään erikoista ettei 17v ole töitä = omaa rahaa..
Mul menee hermo koko hommaa ku en itekää tiedä mihin uskoo, katon mitä siel keskiviikkon sanotaa ja jos se ei huomaa mun vatsas mitään outoa, teen vielä yhen raskaustestin ja sit unohan koko asian!
Kiitos kaikille jotka tähän on vastannu ja yrittäny auttaa :)

krl
[QUOTE="tiu";28208222]Älä stressaa liikaa,nyt kun on se terkkarin aika niin kerrot kaikki oireesi ja vaadit verikokeen/ultran.

On totta että menkat voi tulla raskaudesta huolimatta ja testit on negoja joten hyvä tarkistaa asia jotta mielenrauhan saa.Ultra ja verikoe kyllä asian viimeistään varmistaa:)

ja jos negaa tulee niin sitten tutkituta vatsasi yms,ei ole tuommonen jatkuva turvotus normia..

Ja itsestäni myös tiedän että mieli kehittää voimakkaitakin raskausoireita joten on varmasti hermoja rassaavaa mutta toivotaan että asia piakkoin selviää![/QUOTE]

Ihana positiivinen viesti!
Joo, jos en raskaana oo niin mulla on tutkinnassa nyt tää mun vatsa ja kaikki oireet.
Koska jos nää liikkeet ja vatsankasvu ja ruokahaluttomuus ei oo raskauden piikkii ni jokatapaukses mul on jotain vikana masussa! :)

krl
Ei kai se auta kuin odottaa ja jättää asian muhimaan. Selkiää sitten joskus. :D
Tähän itsekin päädyin joitakin päiviä sitten.. ei vaa jaksa koko ajan miettii tät!
Jos se vauva on siellä masussa ni kyl viimeistää sit synnytyksen alkaes tajuu et joo olinhaa mä raskaana!
Koitan nyt rauhottua ja teen niinku tossa pari viestiä aikasemmin sanoin :)
Ja koittakaa uskoa että tottakai olen neuroottinen, hädissään ja varmasti luulosairaskin tässä tilanteessa, mutta provo en ole!!

Epäilen vahvasti,että koska haluat kovasti olla raskaana, kehosi saattaa reakoida siihen ja siksi saat oireita. Itselläni käy samoin vähän väliä.

Alle 18-vuotiaana saat lapsilisääsi samaan aikaan kuin saat sitä lapsestasi. Se on sinun ns. extrasi. Muuta rahallista etua et muihin ns. kanssasisariisi verrattuna saa.

"vieras"
Itse olin toissa kesänä melko samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Testit näytti negaa, mutta silti mielessä häilyi epäilys raskaudesta. Minulla ei tosin menkat tulleet säännöllisesti, vaan välillä vuoti vähän ja välillä taas meni aikaa ettei mitään, lisäksi alavatsassa oli menkkamaista juilintaa koko ajan. Söin minipillereitä tuolloin. Oireita oli muitakin ja kaikki samat tuntemukset/epäilykset kuin sinulla. Kävin lääkärissä parikin kertaa oireista, en suoranaisesti epäillyt lääkärilleni raskautta koska tiesin, että jos testit näyttää negaa, ei julkisella puolella pääse jatkotutkimuksiin raskauden suhteen. Soitin siis yksityiseen naisten lääkärikeskukseen ja varasin ajan ultraääneen, jotta saataisiin suljettua raskauden mahdollisuus pois, ja tutkittua etteivät oireeni johdu mistään vakavammasta. Kaikki oli ok ja en ollut raskaana. Lähes kaikki oireeni alkoivat kadota pikkuhiljaa tutkimuksen jälkeen. Olin siis niin kovasti epäillyt raskautta, että kehoni alkoi kehittää raskauden oireita. Se oli hyvin hämäävää, mutta vain "valeraskaus". Suosittelen sinua varaamaan ajan yksityiselle kynekologille ultraäänitutkimukseen, vaikka se maksaakin. Näin saat täyden varmuuden asiaan. Ellet tietysti pääse kunnallisessa ilmaiseksi, mutta epäilen tätä vahvasti. Todennäköisesti et ole raskaana, mutta tietysti pieni mahdollisuus on, että olet. Tunnen nimittäin yhden tytön kellä raskaustestit näytti negaa ja kuukautiset tuli normaalisti, mutta silti oli raskaana. Sai varman tiedon asiasta vasta 6 raskauskuukaudella.

no huhhuh
Jos oon raskaana niin ihanku sossu ja kela jättäis minut ihan oman onnen nojaa?
Jos se vauva syntyis ennen syksyä, ni eikö alaikäsenä saa vielä jotain ekstraakin kun on lapsi?
Lisäks siinä vaiheessa myös sukulaiset ja vanhemmat osallistuis meidän elämään!
Ja mun mielestä ei ole mitenkään erikoista ettei 17v ole töitä = omaa rahaa..
Mul menee hermo koko hommaa ku en itekää tiedä mihin uskoo, katon mitä siel keskiviikkon sanotaa ja jos se ei huomaa mun vatsas mitään outoa, teen vielä yhen raskaustestin ja sit unohan koko asian!
Kiitos kaikille jotka tähän on vastannu ja yrittäny auttaa :)
ihan oikeasti sä olet vielä niin lapsellinen että mä toivon sydämestäni ettet sä saa lapsia vielä vuosiin. Se hyvä puoli tuossa sun höösäämisessä nyt ainakin on, että poikaystäväs osaa olla extratarkka ehkäisyn kanssa tästä eteenpäin kun tajuaa että sä yrität raskautua häneltä paljoa kyselemättä.

krl
ihan oikeasti sä olet vielä niin lapsellinen että mä toivon sydämestäni ettet sä saa lapsia vielä vuosiin. Se hyvä puoli tuossa sun höösäämisessä nyt ainakin on, että poikaystäväs osaa olla extratarkka ehkäisyn kanssa tästä eteenpäin kun tajuaa että sä yrität raskautua häneltä paljoa kyselemättä.

ANTEEKS MITÄ?
Luuletko et oon jättäny pillereitä ottamatta? En ole jättänyt.
En edes haluaisi raskaaksi, sen takia tää tilanne onkin kamala!
Lisäksi en koskaan yrittäis salaa tulla raskaaksi mun kumppanilta?
Ja tottakai olen lapsellinen, olen vasta näin nuori :)

Yhteistyössä