Kaksi täysin erilaista raskautta, kumpi tulee? kokemuksia?

Kun odotin poikaamme ainoa raskausoire oli kipeät rinnat alussa. Nyt tässä toisessa raskaudessa on kovaa pahoinvointi melkein 24/7, kai se joskus loppuu? :eek: . Rinnat ei arista tippaakaan. Olisikohan nyt tulossa tyttö.

Onko raskaudet erilaisia tytöistä ja pojista? Tieteellisesti tuskin, mutta entäs muiden mammojen näkökulmasta? Onko kokemuksia?

Sitten kun rakenneultran aika koittaa, emme aijo kysyä kumpi tulossa, koska viimeksikin 2 ultraajaa veikkasi väärin. Seurauksena pinkit vaatteet pojalla. :kieh: Oli ihana yllättyä vauvan synnyttyä ja siksi emme kysy toisen sukupuolta. :D
 
Mulla kahdeksan raskautta,7 lasta ja yksi masussa =) On 5 tyttöä ja kolmas poika tulossa.Raskauksissa ei oo ollut suuria eroja.Pojista on tullut finnejä ja tytöistä enempi kiloja,mutta pahoin vointi ollut samalla asteella kaikista.

Mutta eikös niin sanota että tyttöraskaudesta olisi herkemmin kovaa pahoinvointia? =) :x
 
Itsellä kolmen raskauden kokemuksella: esikoispojasta olin selkeästi huonovointisin, tyttö on ollut ehkä helpoin, mutta tämä kolmas raskaus (ei vielä syntynyt, mutta tiedetään pojaksi) on mennyt enemmän kuin tuo toinen, joten kuvittelin tämänkin tytöksi. No tässä raskaudessa ollut eniten iho-ongelmia... Syke ja mahan muoto joka kerralla ollut varsin samanlaiset...
 
Mulla oli pojasta sellainen vatsa, jota ei takaapäin katsottaessa huomannut lainkaan, vaikka painoa tuli 16kg. Onneks ne kilot suli heti synnytyksen jälkeen! Iho mulla on aina ollut erittäin hyvä, muttei nyt naama kukkii, hieman inhottavaa... Nyt viikkoja vasta 5+. Äidilläni oli tytöistä valtava pahoinvointi, mutta pojasta ei mitään. :D
 
Mulla ei ollut tytöstä mitään. Pojastakaan ei mitään isompaa, pientä pahoinvointia, närästystä, iho kukki alkupuoliskolla. Kiloja tullut molemmissa yhtä ruhtinaallisesti, tytöstä maha levisi sivuille -ei raskausarpia-, pojasta maha kasvoi vain eteen -maha ihan raidallinen-.
 

Yhteistyössä