V
vierailija
Vieras
Mies kuristi naisen ja varasti tältä auton – sitten huomio kiinnittyi ohikulkijaan
Mies saattaa saada kuolemantuomion myöhemmin elokuussa.
Jännämies on jännämies...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomalaisnaisia kiinnostaa erityisesti massamurhaaja Breivik ja poliisiteloittaja Steen ChristensenMiehiä eivät kiinnosta tappajanaiset.
Suomalaisnaisia kiinnostaa erityisesti massamurhaaja Breivik ja poliisiteloittaja Steen Christensen
Rajua seksiä ne haluaa. Yleensä nuo naisten haluamat murhamiehet ovat niitä komeita hurmaavia psykopaatteja. Nainenhan kaipaa varmatoimista ottajaa ja "My Body, My Choice" sekä murhamiesten että abortin kanssa.Mut tiiättekö kun oikeasti se on ihan hullua.
Siis se, miten paljon on naisia joille varoitus jostakusta, on syy sit mikä tahansa, on kuin punainen vaate härälle.
Tai ainakin musta aikoinaan tuntui siltä. Kun varoitin tyypistä jonka kanssa aiemmin olin ollut jonkinlaisessa suhteessa ni se toimi täysin päinvastoin.
Ehkä se "jännä" ei ole se mikä kiehtoo vaan ajatus siitä, että minä olen niin hyvä, kiltti, ymmärtäväinen että mies muuttuu pyhimykseksi seurallani onkin se juttu.
Ja taas purraan palaa irti käsivarresta tai saadaan nyrkistä...
Keski-ikäinen persumies kun katsoo kadulla päin, niin olisivat valmiit antamaan kuolemantuomion.