Kaksi naista raa'asti tappanut tatuoitu jätkä on saanut naisilta 4000 rakkauskirjettä ja alastonkuvia vankilaan

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Vahvasti tatuoidun Wilsonin tapaus on herättänyt muutenkin paljon huomiota. Independentin mukaan mies on saanut lähes 4 000 rakkauskirjettä vankilaan.

Mies on saanut myös 754 valokuvaa. Lee Countyn seriffin toimiston mukaan 163 kuvaa on hylätty sopimattomuuden vuoksi. Sopimattomaksi on luokiteltu esimerkiksi sukupuolielimiä sisältävät kuvat."

Naisille riittää tietynlainen jännämiehen ulkonäkö ja kaikki järki katoaa.

Mut tiiättekö kun oikeasti se on ihan hullua.

Siis se, miten paljon on naisia joille varoitus jostakusta, on syy sit mikä tahansa, on kuin punainen vaate härälle.

Tai ainakin musta aikoinaan tuntui siltä. Kun varoitin tyypistä jonka kanssa aiemmin olin ollut jonkinlaisessa suhteessa ni se toimi täysin päinvastoin.

Ehkä se "jännä" ei ole se mikä kiehtoo vaan ajatus siitä, että minä olen niin hyvä, kiltti, ymmärtäväinen että mies muuttuu pyhimykseksi seurallani onkin se juttu.

Ja taas purraan palaa irti käsivarresta tai saadaan nyrkistä...

vierailija
Mut tiiättekö kun oikeasti se on ihan hullua.

Siis se, miten paljon on naisia joille varoitus jostakusta, on syy sit mikä tahansa, on kuin punainen vaate härälle.

Tai ainakin musta aikoinaan tuntui siltä. Kun varoitin tyypistä jonka kanssa aiemmin olin ollut jonkinlaisessa suhteessa ni se toimi täysin päinvastoin.

Ehkä se "jännä" ei ole se mikä kiehtoo vaan ajatus siitä, että minä olen niin hyvä, kiltti, ymmärtäväinen että mies muuttuu pyhimykseksi seurallani onkin se juttu.

Ja taas purraan palaa irti käsivarresta tai saadaan nyrkistä...
Rajua seksiä ne haluaa. Yleensä nuo naisten haluamat murhamiehet ovat niitä komeita hurmaavia psykopaatteja. Nainenhan kaipaa varmatoimista ottajaa ja "My Body, My Choice" sekä murhamiesten että abortin kanssa.

Yhteistyössä