Kaksi mamua ryösti naisen keskellä päivää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisää diskorahaa mamuille?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lisää diskorahaa mamuille?

Vieras
Kaksikko ryösti naisen tunnelissa
Tiistai 6.11.2012 klo 10.57
Toinen miehistä piti naista kiinni, kun toinen penkoi laukkua.

Nainen joutui ryöstön uhriksi Lahdessa maanantaina kello 16:n jälkeen, kertoo Päijät-Hämeen poliisi.

Ryöstö tapahtui Uudenmaankadun ja Heikinkadun risteyksessä olevassa kevyen liikenteen tunnelissa. Toinen miehistä piti naista käsistä kiinni samalla kun toinen penkoi uhrin laukkua.

Miehet ovat nuorehkoja, noin 20-30-vuotiaita. He ovat tummia ja 165-175 senttimetriä pitkiä. Molemmilla oli mustat kengät ja takki. Toisella oli jalassaan suorat housut ja toisella farkut. Miehet puhuivat keskenään suomen ja jonkin vieraan kielen sekoitusta. He pakenivat paikalta juosten Heikinkadun ja Ruopankadun suuntaan.

Poliisi pyytää silminnäkijöitä soittamaan vihjepuhelimeen 0800-94775.

IL

[QUOTE="vieras";27470816]Jaahas, vakilinkittäjä taas asialla. missäs kohtaa sanotaan niiden olleen mamuja?[/QUOTE]
Voi olettaa tuon perusteella. :
"Miehet puhuivat keskenään suomen ja jonkin vieraan kielen sekoitusta"

[QUOTE="vieras";27470923]Yleisellä elämänkokemuksella, jota sulla ei näköjään ole.[/QUOTE]

:D :D :D
Aina oppii uutta; jos puhuu suomen ja vieraan kielen sekoitusta, on siis muuttanut muualta Suomeen. Kylläpä olen taas viisaampi!

[QUOTE="vieras";27470927]:D :D :D
Aina oppii uutta; jos puhuu suomen ja vieraan kielen sekoitusta, on siis muuttanut muualta Suomeen. Kylläpä olen taas viisaampi![/QUOTE]
Ketkä muut ei osaa suomea kunnolla ?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ketkä muut ei osaa suomea kunnolla ?

Suurin osa maailman ihmisistä ei osaa suomea. Ei ne silti asu Suomessa.
Minä osaan muuten puhua suomen lisäksi viittä kieltä suomen kanssa sekaisin. Olenko siis mamu?

Yhteistyössä