kaksi kohtua!!

mulla on todettu kaksi kohtua!en oo koskaan edes kuullut et voisi olla kaksi kohtua mutta kai sekin on sit mahdollista...yritin myös etsiä tietoa netistä ,googlen kautta mutta tietoa on tosi vähän....lapsettomuustutkimuksissa nää kuulema yleensä löydetään..onko mulla edes yhtään kohtalotoveria?mikä teillä on ollut lapsettomuuden syy?

pipari harmaana
Ikinä en ole moisesta kuullut. Minulla olisi ollut tuo vaihtoehto kaksiosainen kohtu, mutta että kaksi kohtua! Kerro ihmeessä lisää, että tyhmempikin tajuaa! :headwall:

Onneksi mahkuja raskaaksi tulemiselle kuitenkin on =)

sikiö aikana tyttösikiöllä onkohdun tilalla kaksi haaraa jotka yhtyvät myöhemmässä vaiheessa yhdeksi kohduksi.tämän häiriön sattuessa,mikä minulla on ne eivät ole yhtyneet vaan muodostuneet kahdeksi pienemmäksi kohduksi.väliseinällinen kohtu(kaksiosainen kohtu)on mennyt hieman tätä minun tapaustani pidemmälle.rajuin muoto eli niin että yhtymistä ei ole tapahtunut lainkaan on se ,että on kaksi kohtua ja kaksi emätintä.mulla oli onneksi vain yksi emätin,siinä oli tosin väliseinä mutta se leikattiin pois.ymmärsiköhän kukaan tästä mitään!!ooh,olen tosi kummajainen.. :eek: :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2004 klo 22:36 minna kirjoitti:
sikiö aikana tyttösikiöllä onkohdun tilalla kaksi haaraa jotka yhtyvät myöhemmässä vaiheessa yhdeksi kohduksi.tämän häiriön sattuessa,mikä minulla on ne eivät ole yhtyneet vaan muodostuneet kahdeksi pienemmäksi kohduksi.väliseinällinen kohtu(kaksiosainen kohtu)on mennyt hieman tätä minun tapaustani pidemmälle.rajuin muoto eli niin että yhtymistä ei ole tapahtunut lainkaan on se ,että on kaksi kohtua ja kaksi emätintä.mulla oli onneksi vain yksi emätin,siinä oli tosin väliseinä mutta se leikattiin pois.ymmärsiköhän kukaan tästä mitään!!ooh,olen tosi kummajainen.. :eek: :ashamed:
Kiitos, nyt tuli ymmärrys ja jopa ymmärrän omaakin tilannettani paremmin, kiitos =)

Mulla on tossa naisen hoitotykirja käsillä, voisin kirjoittaa mitä siitä löytyy.

Eli sulla on siis kaksisarvinen kohtu. Semmosessa voi raskaus alkaa teoriassa ja joskus myös käytännössää molemmissa puoliskoissa, mutta päättyy yleensä keskenmenoon tai ainakin toisen sikiön kuolemaan, koska ravinnonsaanti on vaikeutunut. Siis toisen sikiön osalta keskenmeno. Kyllähän toi lääketiede kaikkea keksii, eiköhän teilläkin. :hug: :hug: :heart:

Yhteistyössä