Kaksi kehitysvammaista ja tuleva vauva?

  • Viestiketjun aloittaja ap mummi
  • Ensimmäinen viesti
ap mummi
[QUOTE="niin";22831512]usein kehitysvammaisille tulee vammaisia joten luonnollista että abortti tai huostaanotto ja jos kyseessä mummo hakisin heti huoltajuutta toki jos jaksan vammaista vielä hoitaa[/QUOTE]

Onko sulla ihan faktatietoa tai ammattisi puolesta varmaa tietoa asioista?
 
Lunatic
oma lieväkautta keskivaikea älyllinen kehitysvammaisuus+adhd. Tytön diaknoosei en tie kun kuulemma on vaan hidas.
Siis sinäkö olet itse se toinen osapuoli, tämä lieväkautta keskivaikea älyllinen kehitysvammaisuus+adhd.? Vai miten niin oma??? Ilmeisesti olet lesbo joka nai nuoremman "tytön"?
Mummina et voi olla kovin nuori.

Ei teksiäsi voi muulla käsittää. Mutta kumpi sen vauvan saa, sinä vai tyttöystävä?
 
ap mummi
[QUOTE="vieras";22831519]vauvan vanhempia tarkoitan.[/QUOTE]

Juu kyllä he ihan sen kuntoisia ovat että pystyvät sen ottaan kun tajuaa sen todellisuuden että he oikeasti on täysikäsiä. Ja tuki siihen tarvii kyllä olla.
 
ap mummi
Siis sinäkö olet itse se toinen osapuoli, tämä lieväkautta keskivaikea älyllinen kehitysvammaisuus+adhd.? Vai miten niin oma??? Ilmeisesti olet lesbo joka nai nuoremman "tytön"?
Mummina et voi olla kovin nuori.

Ei teksiäsi voi muulla käsittää. Mutta kumpi sen vauvan saa, sinä vai tyttöystävä?
No sulta en ois kyl muuta odottanutkaan mutta ole ihan omissa kuvitelmissasi.
 
"hoitaja"
jos tulevat vanhemmat ovat kehitysvammaisia niin silloin ovat myös erityishuoltopiirin asiakkaita joka tapauksessa. Sieltä saavat apua ja ne järjestävät asiat kun niille annetaan asia hoitakseen.
 
ap mummi
[QUOTE="hoitaja";22831548]jos tulevat vanhemmat ovat kehitysvammaisia niin silloin ovat myös erityishuoltopiirin asiakkaita joka tapauksessa. Sieltä saavat apua ja ne järjestävät asiat kun niille annetaan asia hoitakseen.[/QUOTE]

Juu niin luulis. Kodinhoidonohjaaja laitto kätensä ristiin kun ei viitti lyödä päätä seinään. Mulle kyllä sanoi kun olin jo epätoivoinen tilanteiden takia että lapsi lähtee asuntolaan tai omilleen asumaan et jätän sen heitteille.
 
"hoitaja"
Juu niin luulis. Kodinhoidonohjaaja laitto kätensä ristiin kun ei viitti lyödä päätä seinään. Mulle kyllä sanoi kun olin jo epätoivoinen tilanteiden takia että lapsi lähtee asuntolaan tai omilleen asumaan et jätän sen heitteille.
kuule hyvä mummi. nyt kun arki koittaa soitat erityishuoltopiirin sosiaalihoitajalle ja laitat asiat rullaamaan. Vanhemmat asumaan tuettuun asuntolaan/hoitokotiin vauvan kanssa niin kauan kun tarvitsevat tukea ja ohjausta. Sieltä sit arvioivat milloin muutetaan omaan tukiasuntoon.
Se ei kuitenkaan vähennä sinun mahdollisuuksiasi olla tulevan vauvan kanssa. Vastuu asioista siirtyy vaan sinulta pois.
 
ap mummi
Minä en sanonut vittuilleksani, mutta tekstistäsi en ymmärtänyt puoliakaan. Hyvin sekavasti selitit asian, kerroin vaan miltä se näyttää. Tajusin kyllä että taidat puhua muista.
Sori olen huono kirjoittamaan ajatukset paperille kuin ne sanallisesti kerrottuna on eri.

Kuitenkin asioista on kova huoli ja nytki noit muita pottuilijoita on ja toivottavasti joskus tajuais!
 
ap mummi
[QUOTE="hoitaja";22831604]kuule hyvä mummi. nyt kun arki koittaa soitat erityishuoltopiirin sosiaalihoitajalle ja laitat asiat rullaamaan. Vanhemmat asumaan tuettuun asuntolaan/hoitokotiin vauvan kanssa niin kauan kun tarvitsevat tukea ja ohjausta. Sieltä sit arvioivat milloin muutetaan omaan tukiasuntoon.
Se ei kuitenkaan vähennä sinun mahdollisuuksiasi olla tulevan vauvan kanssa. Vastuu asioista siirtyy vaan sinulta pois.[/QUOTE]

No kun tää työntekijä sanoo et se on muka vapaaehtoista toimintaa et on avopaikka ja he ei voi pakottaa mihkään.
 
ap mummi
[QUOTE="hoitaja";22831635]soita silti ja kerro huolesi. Täs epiiris olis toimittu jo kauan sitten. missä päin asutte.
nyt on kuitenkin kyse myös siitä vauvasta eikä vain vanhemmista.[/QUOTE]

satakunnanalueella asutaan.
 

Yhteistyössä