"Kaksi julkkista suostui morsiusneidokseni!" Huoooooh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

:x

Vieras
"Morsiusneitoja piti alunperin olla kolme: siskoni Julia ja Jasmina, sekä Dolls tanssijani Katarina. Nyt näyttääkin siltä, että morsiusneitoja on tulossa häihimme peräti 5 kaunista tyttöä! Joukossa on myös julkkiksia! Heistä Henna Kalinainen ja Janita Janatuinen ovat lupautuneet morsiusneidoikseni."

Tuksu.

Onpa tosi "julkkikset".

Ihana tuksu... :) Silloin, kun tämä nainen tuli julkisuuteen, jaksoin uskoa kaksi vuotta, että tämä on vaan joku uskomaton rooli jota hän vetää ja kohta hän paljastaa itsensä normaaliksi ihmiseksi! ...näin ei ole vielä käynyt. :) Jotenkin eniten käy sääliksi se, että hän ihan tosissaan uskoo, että kaikki on vaan kateellisia hänelle ja siksi niin ilkeitä. Muutenkin on jotenkin mielestäni moraalisesti todella väärin, että noin päästään vialla olevan ihmisen toilailuilla mässäillään.

[QUOTE="hanna";22912488]Ihana tuksu... :) Silloin, kun tämä nainen tuli julkisuuteen, jaksoin uskoa kaksi vuotta, että tämä on vaan joku uskomaton rooli jota hän vetää ja kohta hän paljastaa itsensä normaaliksi ihmiseksi! ...näin ei ole vielä käynyt. :) Jotenkin eniten käy sääliksi se, että hän ihan tosissaan uskoo, että kaikki on vaan kateellisia hänelle ja siksi niin ilkeitä. Muutenkin on jotenkin mielestäni moraalisesti todella väärin, että noin päästään vialla olevan ihmisen toilailuilla mässäillään.[/QUOTE]

siis ihan kuin mun päästä,kerkesit eka vaa kirjottaa=Dsamoin itsekkin mietin että hän luulee olevansa suuren kadehdinnan kohde vaikka tuskin näin on...=/

[QUOTE="hanna";22912488] Muutenkin on jotenkin mielestäni moraalisesti todella väärin, että noin päästään vialla olevan ihmisen toilailuilla mässäillään.[/QUOTE]

Peesi tälle! Vähän niinkuin Matti Nykänen :(

Ketähän nuo "kaksi julkkista" mahtaa olla... onko mulla isokin aukko yleissivistyksessä? :whistle:

[QUOTE="vieras";22912516]Peesi tälle! Vähän niinkuin Matti Nykänen :(

Ketähän nuo "kaksi julkkista" mahtaa olla... onko mulla isokin aukko yleissivistyksessä? :whistle:[/QUOTE]

Henna Kalinainen ja oisko ollu Janita Janatuinen tai jotain :)

[QUOTE="hanna";22912541]Henna Kalinainen ja oisko ollu Janita Janatuinen tai jotain :)[/QUOTE]

Niin joo luki aloituksessa, mutta meinaan että miksi ne on julkkiksia? Pitäiskö ne tietää jostain?

[QUOTE="vieras";22912585]Niin joo luki aloituksessa, mutta meinaan että miksi ne on julkkiksia? Pitäiskö ne tietää jostain?[/QUOTE]

Janita on julkkis koska hän laitatti Suomen suurimmat silikonitissit (jotka jätti maksamatta, ne laskut meni ulosottoon) ja Henna taas on leuaton nainen joka oli BB:ssä ja jopa avioitui BB-talossa toisen BB-julkkiksen kanssa, josta sittemmin erosi.

Miksi hitossa mä tiedän nämä jutut?! Mulle ei tuu Seiskaa.

[QUOTE="vieras";22912585]Niin joo luki aloituksessa, mutta meinaan että miksi ne on julkkiksia? Pitäiskö ne tietää jostain?[/QUOTE]

Et ole menettänyyt mitään jos et heitä tiedä, päinvastoin olet säästynyt paljolta! :D
Itse kyllä tiesin kummatkin... Jotain pientä vikaa vikaa vikaa päässä mulla... ;)

Onko suomessa pakkohoitoa ollenkaan? Jos on niin miksi tää nainen on vielä vapaalla jalalla? Kyllä kai tyhmempikin tajuaa ettei Tuksu enää elä tässä todellisuudessa.

Yhteistyössä