Kaks unohtunutta e-pilleriä ja vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelästynyt

Vieras
Mulla loppui perjantaina menkat ja äskön huomasin et taas on vuotanu. Tajusin heti kattoa, että oon ottanu viimeks lauantaina e-pillerin. Syön yazeja. Otin heti tän päivän pillerin paniikissa, eli periaatteessa kaks pilleriä on vaan syömättä. MUTTA!!! Sunnuntaina oon kuitenkin harrastanut seksiä ilman lisäehkäisyä, koska vakisuhteessa oon.

Mitähän tosta vuodosta pitäis ajatella? Onks se merkki siitä et ois nyt siis taas menkat? Voikohan johtua siitä et keho kelaa et oisin lopettanu pillerit? Lääkärille pitäis soittaa, mutta tänäänhän se ei enää onnistu. Oon syöny pillereitä kohta kolme vuotta, onkohan millanen raskausriski?

Kierto menee sekaisin noista unohdetuista pillereistä, kuvittelee, että pitäisi olla menkkojen aika, kun siinä on ollut se katko. Noin on käynyt joskus myös minulle. Se on ärsyttävää, mutta oma moka, mitäs unohtelin.

Ei se munasolu hetkessä kypsy ja irtoa. Vahinko tapahtuu yleensä vasta viikon-parin päästä pillerin unohduksesta eli KÄYTÄ KONDOMIA tämä kierto kuten ohjekin kertoo. Ja tee raskaustesti jos seuraavat menkat ei tule normaalisti tai ovat hyvin niukat/oirehdit jotenkin.