KAKS PLUS, VAUVA vai joku muu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmivauvan äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helmivauvan äippä

Vieras
Moikka!

Mulle on nyt tullut Vauva-lehti kohta vuoden ja ajattelin ehkä siirtyä Kaks plussan tilaajaksi kun ei nuo vaunuvertailut ja synnytysjutut enää niin kiinnosta kun on jo saanut vauvan ja tehnyt tarvittavat hankinnat. (Odotusaikanahan tuo oli oikein pätevä lehti.) Syksyllä sain muutaman irtonumeron Kaks plussaa ja se oli oikein paksu lukupaketti, mutta sittemmin ainakin ulkoasu on lehdessä muuttunut. Onko Kaks plus nyt sittenkään parempi kuin Vauva-lehti vai mitä lehteä suosittelisitte pienen vauvan äidille luettavaksi? Montaa vauva-aiheista lehteä en aio tilata.
Kiitos mielipiteistä jo etukäteen!

Itse lopetin Vauva-lehden ja tilasin KaksPlussan ja MeidänPerhe -lehden. Jälkimmäinen on muuten mukavampi, mutta kyllä minusta silti KaksPlus on nyt parempi kuin Vauva-lehti kun on tosiaan jo vauva kainalossa. Minulla vauva alkaa kyllä olla jo taapero.

Vaihdoin Vauva -lehden Perhe -lehteen, kun olin lueskellut Vauvaa odotusaikana ja pikkuvauva-aikana, yhteensä noin vuoden. KaksPlus tuli pitempään. Mielestäni siinä oli vähän enemmän lukemista pikkuvauvan äidille, mutta aika lailla samat asiat siinäkin pyörii (lukuunottamatta odottajan omia sivuja). Suosittelen Perhe -lehteä.

Yhteistyössä