K
Kakkumaakari
Vieras
Auttaako asiaa, jos vuoraan vuoan leivinpaperilla ( voideltu ja jauhotettu ) ja niin ettei tartu sitten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fieras:jos laitat leivinpaerin niin ei tarvitse voidella/jauhottaa : )
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko sulla millainen kakkuvuoka? millä voitelet? ja jauhotat?
käytä voiteluun ihan oikeeta voita ja paljon korppujauhoja ja lisäät rasvaa sellaisiin kohtiin mihin ei jauho tarttunut
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vuoka on ehkä mennyt pilalle. Juuttuu siksi,kun olet pessyt sitä pesuaineella. Kakkuvuoka pitäisi aina pestä pelkällä vedellä. Toki leivinpaperilla vuoraus auttaa asiaan. leivinpaperikin kannattaa vielä voidella ja jauhottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vuoka on ehkä mennyt pilalle. Juuttuu siksi,kun olet pessyt sitä pesuaineella. Kakkuvuoka pitäisi aina pestä pelkällä vedellä. Toki leivinpaperilla vuoraus auttaa asiaan. leivinpaperikin kannattaa vielä voidella ja jauhottaa.
Ei mulla ainakaan ole tuo pilalle mennyt, vaikka käsitiskiaineella pesen aina. Eikä tartu koskaan kiinni vuokaan leivottavat!
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vuoka on ehkä mennyt pilalle. Juuttuu siksi,kun olet pessyt sitä pesuaineella. Kakkuvuoka pitäisi aina pestä pelkällä vedellä. Toki leivinpaperilla vuoraus auttaa asiaan. leivinpaperikin kannattaa vielä voidella ja jauhottaa.
Ei mulla ainakaan ole tuo pilalle mennyt, vaikka käsitiskiaineella pesen aina. Eikä tartu koskaan kiinni vuokaan leivottavat!
No ei ehkä vielä, mutta voi mennä. Monella on mennyt. Kyllä useimmissa lukee ihan käyttöohjeessa, että ei pesuaineella pesua.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vuoka on ehkä mennyt pilalle. Juuttuu siksi,kun olet pessyt sitä pesuaineella. Kakkuvuoka pitäisi aina pestä pelkällä vedellä. Toki leivinpaperilla vuoraus auttaa asiaan. leivinpaperikin kannattaa vielä voidella ja jauhottaa.
No ei ehkä vielä, mutta voi mennä. Monella on mennyt. Kyllä useimmissa lukee ihan käyttöohjeessa, että ei pesuaineella pesua.
Koskeeko se vain jotain tietyn materiaalisia kakkuvuokia? Tuo kun on mulla ollut käytössä jo melkein 10 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Koskeeko se vain jotain tietyn materiaalisia kakkuvuokia? Tuo kun on mulla ollut käytössä jo melkein 10 vuotta.
No ainakin noissa teflonpinnotteisissa minulla on ollut tuollainen ohje. ja yhden aluuminivuoan onnistuin myös pilaamaan pesemällä pesuaineella. :/
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Koskeeko se vain jotain tietyn materiaalisia kakkuvuokia? Tuo kun on mulla ollut käytössä jo melkein 10 vuotta.
No ainakin noissa teflonpinnotteisissa minulla on ollut tuollainen ohje. ja yhden aluuminivuoan onnistuin myös pilaamaan pesemällä pesuaineella. :/
Mun tuo vuoka on Kaiserin ja siinäkin on joku pinnoite, mut kyllä se vaan hyvännäköinen on edelleen ja toimiva, vaikka aina käsitiskiaineella pesenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban::xmas: Miksi kirjoitat itsekin tuolla aikasemmin, että ei saa pestä saippualla tai koneessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kakkuvuokaa ei saa pestä koskaan pesuaineella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kakkuvuokaa ei saa pestä koskaan pesuaineella
Miksei muka?? Mä olen satavarma, että tuossa munkin vuoassa oli, kun sen ostin, että pese ennen käyttöä miedolla astianpesuaineella.