Kakkupohja haisee pierulta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokkikakkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokkikakkonen

Vieras
Siis mitä h...??!! Teen just ekaa kertaa elämässäni kakkupohjaa kun pitäis synttärikakku tehdä. Tuolla toi on uunissa paistumassa ja haisee ihan pierulta!! :O Mikä siinä on vikana vai onko normaalia?

Tiedän kyl miltä haisee mätä muna, ei haise siltä. Eikä siinä tekovaiheessa haissu mitenkään oudolle. Mutta nyt on ollu tuol uunissa semmosen 15 minuuttia niin hirvee dunkkis, pakko pistää läpiveto kämpässä. :/

Voi itku! Roskiin menee kakku. :( Oli laitimmainen kerta kun yritänn mitään leipoa itte!! Lidliin kakkupohjaostoksille vaan, mut millä mä saan tän hajun täältä pois? Kohta naapurit valittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja -vieras-:
Tarkastitko että sielä uunissa on vaan se kakku? Jos jäännyt esim. pohjalle jotain palamaan? Aika kummallista kyllä... Pierukakkua, olkaa hyvä, heh:D

Katoin, mut ei siellä mitään muuta ollu. Semmosen huomasin että leivinjauheen päivämäärä oli menny umpeen lokakuussa. :( Mut voiko se aiheuttaa ton hajun?

Mä henk.koht. en pidä lämpimän kakkupojan hajusta, se on jotenkin vastenmielinen, vaikka lopputulos olisikin hyvä. Ehkä se voi vähän haista pierulta, mut ei kyllä niin paljoa et tarttis sen vuoksi tuuletella. En usko, että johtuu leivinjauheesta, kananmuna on munkin vahvin veikkaus. Maista jos uskallat ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kokkikakkonen:
Siis mitä h...??!! Teen just ekaa kertaa elämässäni kakkupohjaa kun pitäis synttärikakku tehdä. Tuolla toi on uunissa paistumassa ja haisee ihan pierulta!! :O Mikä siinä on vikana vai onko normaalia?

No ei oo normaalia. Vanhoja munia?

Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:
Mä henk.koht. en pidä lämpimän kakkupojan hajusta, se on jotenkin vastenmielinen, vaikka lopputulos olisikin hyvä. Ehkä se voi vähän haista pierulta, mut ei kyllä niin paljoa et tarttis sen vuoksi tuuletella. En usko, että johtuu leivinjauheesta, kananmuna on munkin vahvin veikkaus. Maista jos uskallat ;)

Haju on kyllä niin etova etten taida uskaltaa... :( Laitan miehen maistamaan kun tulee kotiin.

Mut voiko sitä kakkua syödä jos leivinjauhe on menny vanhaksi?

Yhteistyössä