Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

• Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
DakotanEmo
Kun täällä on paljon kakun vääntäjiä niinois siistiä saada kaikki luomukset yhteen pinoon! :D Laittakaan kuvia tulemaan :)

Mun oma synttäri kakku
http://i9.tinypic.com/357j9zr.jpg

Pikku neitokaiselle tein 1v kakkusen
http://i15.tinypic.com/47j8z13.jpg

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 19:50 mariar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 19:44 Blue Rush kirjoitti:

tytön ristiäiskakku

1v kakku

muutama kuva puuttuu,lisään sitten kun olen tehnyt mmf kuorrutteisen + koristeet =) ei ole tilatut tarvikkeet tulleet vielä
Mistä sait tuon kuvan tuohon 1v kakkuun?
www.juhlantaika.fi
siellä ei vaan ole nyt vähän aikaan ollut kuin muutamia kuvia

Perskuta kun mulla on kakkukuvat kaikki paperilla vaan, pitääkin joku päivä kaivaa ne esiin ja skannata... Oma syntskäkakku varmaan tulee tänne suoraan kamerasta, tässä lähiaikoina :D
Näitä on kiva katella =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 20:22 ma-ri-ka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 20:20 Piipi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 20:18 ma-ri-ka kirjoitti:
Näkyyköhän.. tässä tytön synttärikakku
ja pojan synttärikakku
Ihanat nuo figuurit =)

Lisäksi kysyisin, mitä ainetta tuo hämiksen punainen ja sininen päällyste ovat?
Ne ovat värjättyä marsipaania
kiitos tiedosta =)

voi itku miten te ossaatte tehä nuin hienoja kakkuja...oon nyt kyllä kateudesta vihreänä.. ja miten nuo käytännössä tehhään,tuleeko siihen joku valmis malli jota jäljitellään vai itekkö vaan vetäsette? kiinnostais että osaisko tumpelompiki tuommosia,kun ois jonkun ajan päästä pojan 1-v synttärit ja aattelin että ois voikkarikakun lisäksi tehny jonku tuommosen hienommanki makean..toiveajattelua varmaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 21:09 tiinuza kirjoitti:
voi itku miten te ossaatte tehä nuin hienoja kakkuja...oon nyt kyllä kateudesta vihreänä.. ja miten nuo käytännössä tehhään,tuleeko siihen joku valmis malli jota jäljitellään vai itekkö vaan vetäsette? kiinnostais että osaisko tumpelompiki tuommosia,kun ois jonkun ajan päästä pojan 1-v synttärit ja aattelin että ois voikkarikakun lisäksi tehny jonku tuommosen hienommanki makean..toiveajattelua varmaan...
Veit sanat suustani!! Tahtoo myös tietää miten tuollaisia pystyy tekeen??
Mitä on ne kakun pääliset? Eli millä aineella tuollaisia pursotetaan? Onko pohja ihan normi täytekakun pohja ja siit vain jotenkin veitsellä muotoultu vai??
Tytön 1v synttärit on ihan just..

Yhteistyössä