KAJAANI (suljettu)

Otsikossa tärkein, eli löytyykö Kajaanista kiinnostuneita kahvittelijoita, äitejä?
Jos aloiteltaisiin täällä, eli lyhyt kuvaus itsestäsi ja lapsestasi/lapsistasi, iät ainakin ja itsestäsi vähän luonnetta.
Itsestäni kerron lisää sitten jos kiinnostuneita ilmaantuu. Tarkistan tätä päivittäin. Y-viestilläkin voi ilmoittaa, niin huomaan käydä ketjuani sit lukemassa.


SULJETTU!!!<br><br>
 
Täällä myös voisi olla yksi kiinnostunut..
Itse olen 21 vuotias ja tyttäreni on 2.5kk. Olisi kiva tutustua myös muihin pienten lasten äiteihin! :)
Tyttären lisäksi perheeseeni kuuluu avomies , kaksi kissaa ja koira.
Päivät menee tyttöä hoidellessa ja häneen tutustuessa ja hänen kehitystä seurattaessa.
 
Ippu harmaana
Laittakaa y-viestillä sähköpostiosoitteenne niin ilmoitellaan sit tarkemmin! Olen just lyhyelle reissulle lähdössä niin en nyt ehdi paneutua asiaan mut kun palailen niin sitten! :)
 
Porukkaa kasassa jo sen verran että "suljen kohteen", kuin huuto.netissä konsanaan =)
Olen yhteyksissä kaikkiin ensiviikolla sen ajan ja paikan suhteen, ja omaakin aktiivisuutta toivon, että jos paikan ja ajan suhteen on toiveita niin y-viestiä tai jos kellä on mun e-mail-osoite jo niin sinne vaan toiveita! =)
 

Yhteistyössä