Kaisa Varis kärähti sitten tosissaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IllanHämy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä naurettavinta ja epärehellisintä tässä on se, että kivenkovaa väittää, ettei ole mitään ottanut ja kun testitkin sen on jo näyttänyt, niin tekee itsensä vielä naurettavammaksi. Tais tulla Kaisalle ihan kiva lasku :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä naurettavinta ja epärehellisintä tässä on se, että kivenkovaa väittää, ettei ole mitään ottanut ja kun testitkin sen on jo näyttänyt, niin tekee itsensä vielä naurettavammaksi. Tais tulla Kaisalle ihan kiva lasku :whistle:

juuri näin. en ymmärrän miksi pitää viimeiseen asti yrittää valehdella ja väittää niin viattomana, ettei ole ottanut vähän lisäpaukkuja..tietää, että taatusti kiinni jää.

Jos se on tietämättään saanut sitä epoa... Jos ei nyt hammastahnassa ( kuten saksalaiset aikanaan saivat ) eikä vitamiinipiikkinä talkkarilta, mutta vaikka hhmm ( voiko tällä palstalla sanoa ) vaikka emät..puikkona kiihkeänä hetkenä. Ei oo kattokaas ollenkaan huomannut kun luullut ihan muuta tapahtuvan. ;) Sorry vaan kaikki, epäsopiva ehdotus, mutta lienee ainoa selitys joka on vielä käyttämättä.

Voiko ihmisen elimistö itsessään tuottaa sitä epoa niin paljon, että antaa sen takia positiivisen tuloksen?

ne pystytään, siis elimistön itse tuottama, ja keinotekoinen erottamaan testeissä..

http://www.antidoping.fi/view.cfm?page=A18F23ED-3C04-4EAF-AECE-925A5BD3ADEF&articleid=a608fd1e-a063-413a-8440-bf2929ff7fa8

Voiko ihmisen elimistö itsessään tuottaa sitä epoa niin paljon, että antaa sen takia positiivisen tuloksen?

Ei mun mielestä. Ja jos sillä joku tuollaista aiheuttava sairaus olisi, niin se olisi varmasti kyllä yleisessä tiedossa.

Minä en kehtais enää naamaani näyttää missään.Eka käry olis jo pistänyt hävettämään aika paljon... Surullista, mutta sääliksi ei käy.Oma valinta varmasti loppujen lopuksi

Alkuperäinen kirjoittaja IllanHämy:

juuri näin. en ymmärrän miksi pitää viimeiseen asti yrittää valehdella ja väittää niin viattomana, ettei ole ottanut vähän lisäpaukkuja..tietää, että taatusti kiinni jää.

Mä väittäisin, että ei tule edes riittävän iso lasku tosta jutusta. Siis jos vaan 100 000 joutuu korvaamaan ja ampumahiihtoliitto menetti isoja sponsseja sen takia...

Virpi on ihan oikeassa. Ei se ole käyttänyt....sen enempää kuin muutkaan. Kaikkihan ne käyttää... Ruotsalaiset ja Norjalaiset vaan saavat tiedot testattavista hyvissä ajoin etukäteen kun ovat toiminnassa mukana...

Yhteistyössä