kaipaisin neuvoja hinnottelusta - rattaat / yhdistelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjä

Vieras
Modet: TÄMÄ EI OLE KIRPPARI-MYYNTI-ILMOITUS!! EN MYY MITÄÄN !!

Mutta kysyn alustavaa neuvoa hinnotteluun. Jotta voin sitten laittaa rattaat myyntiin, jos laitan.

Elikkä kaipaisin neuvoja mitä voisi pyytää tai mitä joku olisi valmis maksamaan enimmillään seuraavanlaisista rattaista, joista saa yhdistelmät kantokopalla.

Kyseessä on Teutonia Y2K system - merkkiset rattaat / juoksurattaat, kolmipyöräiset, joissa eturengas on tuplapyörä.
Rattaista on mahdollista saada yhdistelmät kun hankkii kopan.
Istuinosan / ratasosan voi laittaa sekä kasvot menosuuntaan että kasvot työntäjään päin.

Kärryt on ostettu 2003/2004, rungon takapyörien kohdalla olevat jouset meni löysäksi ja koko runko vaihdettiin uudempaa muistaakseni 2005. Istuinosa, kuomu, renkaat ja tavarakori ovat alkuperäiset.

Niissä on normaali käytön jälki, kangasosat saa pestyä mutta kuomua en ole pessyt, vaikka senkin kait voisi jos vaan jaksaa ottaa irti jotenkin.... mutta koska ovat kerman väriset / toffeen väriset / maitokahvin väriset, niissä on etenkin kuomussa vähän likaa mutta ei mitään isoa tahraa tms., joku värihaalentumakohta on.
Mustissa kangasosissa on tasaista haalistumista.
Kurkistusluukku ja verkkoikkunat ym ovat ehjät.
Ilmakumirenkaita on paikattu ja yhteen on vaihdettu uusi sisäkumi, venttiili on erilainen kuin muissa renkaissa.
Ainoa iso miinu on, että kuomun sisäpuolen vaalea kangas on vähän likaantunut - en ole yrittänyt pestä pois, ja kuomun molemmissa alareunoissa sisävuoressa on repeämät. Kuomun vuori / sisäkangas on kaksinkertainen, eli se päällimmäinen kangas on mennyt rikki, mulla on vastaavanväristä luonnonvalkoista puuvillakangasta ja ajattelin yrittää korjata laittamalla siistit paikkapalat niihin alakulmiin.

Toinen vika on, että työntöaisan säätö on jäykkä. Toimii, mutta on jäykkä. '

Rattaissa on työnnetty kahta lasta, yksi lapsi kyydissä kerrallaan, ikäeroa on niin paljon ettei ole keikutettu kahta samaan aikaan.

Rattaat eivät ole homeessa eikä ruosteessa ja säilytetty sisätiloissa.

Ovat liian isot meidän kerrostalon hissiin ja ahtaisiin olemattomiin säilytystiloihin, ja kakkonen alkaa olla jo aika iso.

Mitä voisin pyytää näistä? 150 e?

50,- ? taitaa olla lähempänä totuutta. Uusia yhdistelmärattaita kopalla varustettuna ja ilman vikoja ja täysin puhtaina saa alle 300,- ? ja niissä on kahden vuoden takuu. Nykyiset 300,- ? vaunut ovat pidemmälle kehittyneitä kuin vuoden 2003/2004 Teutoniat.

Mä ostin tuollaiset kuvailemasi vaunut 100e. Niissä oli kantopussi, jalkapeitto ja sadesuoja mukana. Oli mielestäni ok hinta. En kyllä ostais enää noin vanhoja, nää vanhat kärryt hajoaa käsiin..

katselin vaan kakspulssan alla olevista kirppari-ilmoituksista ja kaikkien tavallisten yhditelmärattaiden ja vaunujen hinnat oli tuota 200 euron luokkaa. briot ja emmaljungat. Ja vanhat mutta siistin näköiset emmaljungan VAUNUT oli 70 e. siis pelkät vaunut.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Mä ostin tuollaiset kuvailemasi vaunut 100e. Niissä oli kantopussi, jalkapeitto ja sadesuoja mukana. Oli mielestäni ok hinta. En kyllä ostais enää noin vanhoja, nää vanhat kärryt hajoaa käsiin..

Alkuperäinen sadesuoja , teutonian läpinäkyvä pitäisi olla tallessa jossain ja jos löydän, se tulee mukaan. On käyttämätön. Meillä on ollut mun itse tekemä sadesuoja, mutta sitä ei voi laittaa mukaan kun on vetoketjut on rikki.

Jalkapeitto tulee tottakai mukaa.

Ei nämä hajoa, menisi ihan hyvin vielä kolmannelle, vaan ei ole tarkoitus tehdä enempiä lapsia.

itse ostin likaiset! emmaljungat 2000vm 15e, pesin ne ihan ok mummolakärryt niistä tulis. Yritä pestä, paremman hinnan saa jos ovat siistin näköiset.
Kun kerran haalentumaan ja reikiä on niin et varmaan 100e niistä saa... jos eroon haluat päästä.
Vauvan ammeeseen vettä ja sinne kuomu, käsin peset, suihkulla huuhtelet, ja sit pingotat kuomun suoraksi kuivumaan.

No, entäs matkarattaat, I´coo Pliko. Vaaleanpunaiset, vähäinen käytön jälki lähinnä renkaissa, matkarattaiden huippua, säädettävä työntäaisa ja menevät todella pieneen tilaan kun laittaa kasaan.
Tarjouksesta ostin nämä ja maksoivat 250 e, uudet vastaavat ovat jotkin semmoset missä kuomuun voi laitta soittimen tms. eikä näitä vaal.punaisina enää saa. Uudet vastaavat ovat kait 300 e, ?? ja nämä on ostettu ehkä vuosi sitten, en muista enää, mutta aika uudet ovat.

Muutaman kerran olen ulkona käyttänyt, lähinnä kauppakeskusrattaina olleet.

Jalkaosa on säädettävä, ja selkänojassa portaaton säätö. Kuomu on ja Emman jalkapeitto.

mitä näistä voisi pyytää tai mitä kukaan maksaisi enimmillään?

Realisoin rattaitani, tarkoitus on että olisi vain yhdet, pienet kuomulliset (jollaset käytetyt vanhat meillä on) jotka sopii hissiin ja auton peräkonttiin.

I´coo Plikosta voi kyl saada enempi ku ovat suht uudet. Jos ei näkyvää vikaa niin ainaki kokeilisin puolta pyytää tosta maksamastasi hinnasta, joku 150e? Matkiksista vaan tahdotaan maksaa aika huonosti käytettynä.

Yhteistyössä