Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hienoja ne ainakin on. Mutta mulle turhan kovapäisiä![]()
nehän on ihan lällyjä koulutuksen suhteen :O kaverilla, useammallaki on ja nauravat kuinka pehmeitä koiria ovat.
nehän on ihan lällyjä koulutuksen suhteen :O kaverilla, useammallaki on ja nauravat kuinka pehmeitä koiria ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;24386295:Mitä sä tarkemmin haluisit tietää ?
Mulla noita koirien kunkkuja on aikoinaan ollu useitakin
Mä en pelkää kouluttaa sellaista, lähinnä ihmisten kokemukset kiinnostaa...
Millaisissa olosuhteissa niitä on?
Meillähän on paljon eläimiä ja hevosten takia ihmisiä tulee ja menee täällä, sosialistuuko dobberi helpolla?
Onko niillä arkuutta vieraita kohtaan?
Ongelmahevosia kouluttelen ja joitain koiria omaksi ilokseni.
Taipumusta vatsalaukunkiertymään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;24386350:Dobberi sosialistuu kyllä helposti ja on ihan ok koira käytökseltään, kunhan katot et sen vanhemmat on kuupiltaan ok koiria ei mitään arkajalkoja jotka vouhottaa mitä tahansa. Ts. ota koira vain käyttölinjasesta yhdistelmästä.
kaikilel koirille voi tulla mahalaukun kiertymä.. meiltä men ikoira tuohon kirottuun vasta 8v ikäsennä... ;(
Voin sanoo, että erittäin moni ihminen pelkää dobrmanneja kuollakseen. Eli varmaan ainakin jos haluut pelotella ihmisiä ja etenkin sellaisia jotka muutenkin arkailee koiria. Dobermanni pihassa olis mulle vähän sama kuin se, että jollain tyypillä olis revolveri länkkärityyliin vyöllä. Eli tuntisin oloni epämukavaksi tällaisen ihmisen seurassa.
En nimittäin pidä aseista. Enkä väkivallan uhasta. Vaikka se olisikin vain hyvin teoreettista.
Moni pelkää kuollakseen jo meidän nykyistä koiraa. Ja meidän hevosia. Mutta koiranhan otankin itselleni ja perheelleni. Me asutaan sivistyksen ulkopuolella, eikä tänne tule kukaan eläinvastainen. Egon jatke se ei olisi, koska en paljon täältä liiku mihinkään, ainakaan eläinten kanssa.