Muuten mut on jo käytössä, jos et tiennyt?!Alkuperäinen kirjoittaja lirppa:siivouspalvelu sol ?
Et sanonut ettei saa olla käytössä...Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Muuten mut on jo käytössä, jos et tiennyt?!Alkuperäinen kirjoittaja lirppa:siivouspalvelu sol ?
Olen joo perustamassa. Suomalainen nimi, joka sopii vanhojenkin ihmisten suuhun.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Et sanonut ettei saa olla käytössä...Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Muuten mut on jo käytössä, jos et tiennyt?!Alkuperäinen kirjoittaja lirppa:siivouspalvelu sol ?
Eli oet perustamassa firmaa?
Suomenkielinen vai saako olla vierasperäisiä sanoja?
Lisää...Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Päivänpaiste?, auringon säde?, auringonkukka?
On jo olemassa...Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:Siivouspalvelu Raikas
PuhtausAlkuperäinen kirjoittaja ProStroke:On jo olemassa...Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:Siivouspalvelu Raikas
Näitä on jo ihan simona...... |OAlkuperäinen kirjoittaja isä aurinkoinen:tää on hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lounatuuli
Just yks ilta kuuluttelin sua kun tuntu et se helvetti alkaa...onneks sitten ei tuntunut alkavan,vähän aikaa tuntu kummalliselta.Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:BTW, Henrietta, onko kivut pysynyt pois? :wave:
Välillä tulee sellasia muutaman sekunnin kestäviä vihlasuja, mut ei muuta, onneks! Tässä on remissio kestänyt kolmatta vuotta *koputtaa puuta*Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Just yks ilta kuuluttelin sua kun tuntu et se helvetti alkaa...onneks sitten ei tuntunut alkavan,vähän aikaa tuntu kummalliselta.Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:BTW, Henrietta, onko kivut pysynyt pois? :wave:
Tai sitten se oli ennakkoilmottelua...plaah.Sulla?
Jestas!Oot ollu onnekas...mulla tulee lähes joka syksy,just näihin aikoihin,yksi syksy on tainnut jäädä välistä,mutta sillonkin tuli keväällä lyhyt jakso.Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Välillä tulee sellasia muutaman sekunnin kestäviä vihlasuja, mut ei muuta, onneks! Tässä on remissio kestänyt kolmatta vuotta *koputtaa puuta*Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Just yks ilta kuuluttelin sua kun tuntu et se helvetti alkaa...onneks sitten ei tuntunut alkavan,vähän aikaa tuntu kummalliselta.Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:BTW, Henrietta, onko kivut pysynyt pois? :wave:
Joo, mäkin jännitän tätä syksyä. Syksyllä mullakin on yleensä alkanut.. Eikös se ollut niin, et ne remissiot lyhenee aina vuosi vuodelta?Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Jestas!Oot ollu onnekas...mulla tulee lähes joka syksy,just näihin aikoihin,yksi syksy on tainnut jäädä välistä,mutta sillonkin tuli keväällä lyhyt jakso.Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Välillä tulee sellasia muutaman sekunnin kestäviä vihlasuja, mut ei muuta, onneks! Tässä on remissio kestänyt kolmatta vuotta *koputtaa puuta*Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Just yks ilta kuuluttelin sua kun tuntu et se helvetti alkaa...onneks sitten ei tuntunut alkavan,vähän aikaa tuntu kummalliselta.Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:BTW, Henrietta, onko kivut pysynyt pois? :wave:
En mä tiedä,toivottavasti ei oo näin.nyt BB kattoonAlkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Joo, mäkin jännitän tätä syksyä. Syksyllä mullakin on yleensä alkanut.. Eikös se ollut niin, et ne remissiot lyhenee aina vuosi vuodelta?Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Jestas!Oot ollu onnekas...mulla tulee lähes joka syksy,just näihin aikoihin,yksi syksy on tainnut jäädä välistä,mutta sillonkin tuli keväällä lyhyt jakso.Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Välillä tulee sellasia muutaman sekunnin kestäviä vihlasuja, mut ei muuta, onneks! Tässä on remissio kestänyt kolmatta vuotta *koputtaa puuta*Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Just yks ilta kuuluttelin sua kun tuntu et se helvetti alkaa...onneks sitten ei tuntunut alkavan,vähän aikaa tuntu kummalliselta.Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:BTW, Henrietta, onko kivut pysynyt pois? :wave: