Kaipailisin hiusvinkkejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Olen kyllästynyt nykyiseen hiustyyliini ja haluaisin jotain muutoksia. Olisko täällä nyt jotain kampaajia tai muuten vain hiuksista tietäviä ihmisiä paikalla? =) Voisitteko ehdottaa, että minkälainen hiustyyli mulle sopisi...pituus, hiusmalli, väri jne.?

Mulla on siis tällä hetkellä hieman yli olkapäihin ulottuvat paksut blondit hiukset, jotka on ruskeat alta, myös otsatukka, joka on alta ruskeaa. Ainakin haluaisin muuttaa hiusten väriä..se tumma väri kyllästyttää ja blondi värikin on ehkä hieman epäaito. Olen ajatellut kasvattaa vähän pidemmät hiukset, pitkälle selkään ulottuvat..väriksi ehkäpä kahdella eri vaalean sävyllä raitoja päähän..eli värjäisin siis koko pään näillä raidoilla tai jotain. Sopiskohan mulle semmoset? Mitä olette mieltä otsatukasta..olisiko parempi otsiksella vai ilman?

Tästä saa jotain kuvaa mun tänhetkisistä hiuksista:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58934755

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=62847966

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=62358031

Ja tältä ne näyttää pitkinä, ilman otsista:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=63927049

En sitten kaipaa tähän ketjuun mitään haukkumista tms. haluaisin vain neuvoja/mielipiteitä, että mitä tekisin hiuksilleni. Myös muut voi laittaa tänne kuvia jostain hiusmalleista tai kysellä muilta vinkkejä :)

:headwall: koska voisit siirtyä johonkin teini palstalle minne kuulut???
taidat olla kovinkin itserakas ihminen ku jaksat noita (kamalia) kuviasi täällä levitellä, ketään ei enää kiinnosta! mikset voisi sitä jo ymmärtää??!!
leikkaat vaikka kaljuksi, kerrassaan mainio idea. :D

Laita mustia ja punasia raitoja pää täyteen.
Mulla on ollut melkeen kaikki maholliset värit päässä.osa käynyt hyvin,osa on vaihtunut nopeesti.kokeilemalla selviää mikä käy parhaiten.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
:headwall: koska voisit siirtyä johonkin teini palstalle minne kuulut???
taidat olla kovinkin itserakas ihminen ku jaksat noita (kamalia) kuviasi täällä levitellä, ketään ei enää kiinnosta! mikset voisi sitä jo ymmärtää??!!
leikkaat vaikka kaljuksi, kerrassaan mainio idea. :D

Kiitos vinkistä, mutta empä taida ajaa kaljuksi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Laita mustia ja punasia raitoja pää täyteen.
Mulla on ollut melkeen kaikki maholliset värit päässä.osa käynyt hyvin,osa on vaihtunut nopeesti.kokeilemalla selviää mikä käy parhaiten.

Ne olis kyllä varmaan kivat, mutta mä en oikeen osaa kuvitella itteäni muuta kuin vaaleahiuksiseksi :ashamed: Tulee heti kauhea identiteettikriisi, jos hiukset ei ole yleisilmeeltä vaaleat :D

Leikkaa sellainen revitynmallin, eli oikein paljon eripituisia hiuskerroksia. Sitte mä laittaisin kans erivärisiä raitoja esim. oikein vaaleaa, ruskeaa ja punaista.

Hei! Me emme ole nähneet vielä sinun varpaitasi, ne ovat varmaan yhtä haluttua tavaraa kuin kaikki muutkin kuvat sinusta ihan itsestäsi. :) Haluaako joku muukin nähdä tytsin varpaat? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Hei! Me emme ole nähneet vielä sinun varpaitasi, ne ovat varmaan yhtä haluttua tavaraa kuin kaikki muutkin kuvat sinusta ihan itsestäsi. :) Haluaako joku muukin nähdä tytsin varpaat? :wave:

hyvä sinä!!!! *taputtaa käsiään yhteen*
alkaa mennä hermot tuohon kakaraan... :D

minä,minä :laugh: munki mielestä tytsin pitäs mennä teini palstalle :whistle: tämä on aikuisten lähinnä äitien juttelu palsta :headwall:

minä,minä :laugh: munki mielestä tytsin pitäs mennä teini palstalle :whistle: tämä on aikuisten lähinnä äitien juttelu palsta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Leikkaa sellainen revitynmallin, eli oikein paljon eripituisia hiuskerroksia. Sitte mä laittaisin kans erivärisiä raitoja esim. oikein vaaleaa, ruskeaa ja punaista.

Toi kerrostaminen on kyllä hyvä idea =) siinä on vaan se huono puoli, että jotkut kampaukset on vaikeampi saada kunnolla, kun on eripituisia hiuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

Vai muka äitien? :whistle: Mun mielestä siinä lukee kyllä, että vauvamaailmasta kiinnostuneille =) Eikä täällä muutenkaan puhuta yksinomaan vain lapsista. Täällä muuten palstailee paljon mun ikäisiä ja nuorempiakin :whistle:

Näytät lihavalta otsatukalla. Tai sit toi otsatukaton valokuva oli niin vanha ja olit laihempi.. mut enivei, parempi mun mielestä ilman otsista, näytät vanhemmallekin ilman sitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
etsi nyt joku teini palsta ja jätä meidät aikuiset rauhaan!!!!

Vähän aikaa sitten just joku palstalainen sanoi, että olen aikuinen, kun olen kerran täyttänyt jo 18 vuotta :xmas: mut joo, onneks sä vaikutat niin "aikuiselta" :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
eikö sua tytsi yhtään veetuta toi kettuilu? tai siis että kun sä saat tollasta palautetta palstalta ni onks susta silti kiva kirjotella tänne?

sen on pakko olla joku narsisti tai muuten vaan hieman päästään sekaisin oleva henkilö!

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
eikö sua tytsi yhtään veetuta toi kettuilu? tai siis että kun sä saat tollasta palautetta palstalta ni onks susta silti kiva kirjotella tänne?

On, en jaksa hirveästi välittää niistä =) kirjoitteleehan täällä mukaviakin ihmisiä. Ja onhan se väittely harmaiden kanssa joskus ihan hauskaakin, sain just hyvät naurut tosta yhdestä harmaan musta kertovasta laulusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oikeesti vaiha maisemaa. ehkä tää ei oo sun palsta

Mä en nyt usko, että se tytsin ikä täällä ketään stressaa sen kummemmin kun tosiaan täältä löytyy saman ikäluokan kirjoittajia enemmänkin. Luultavasti myös nuorempiakin.

Ihmisiä ärsyttää jatkuva itsensä ylistäminen.

Yhteistyössä