Kaipaan syksyä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Ei sillä ettenkö pitäis kesästä, olen koukussa auringonvaloon ja pidän helteestä ja kuumasta, mutta kun suomalaisten elämänrytmi on jotenkin kieroutunut, kaikki asiat pitäis ehtiä tehdä kesällä kahden-kolmen kuukauden aikana ja nukkumaankaan ei ehditä.. Vielä pitäis jaksaa elokuun kaikki sutinat läpi, koulunalku, kesäsäilömiset, terassilla istumiset, rapujuhlat, muutamat tapahtumat, huvipuistoreissu, venetsialaiset ehkä pari mökkikeikkaakin.. Odotan syksyä, saan tehdä kotona suursiivouksen ja sitten vapaina hetkinäni ja töistä tultuani istuskella kynttilän valossa sohvalla telkkarin ääressä ilman kiirettä. Syksyllä myös kuitenkin kesäväsymyksen jälkeen herään aina uudestaan eloon. Jaksan käydä shoppaamassa, sisustan, siivoan, kuntoilen, harrastan. Tule jo ihana syksy!

mä odotan jo syksyä, lomaa vielä ens viikko. suursiivous tehty, ootan että saan ostella kaikkea syksyn sisustuskrääsää ja sit istua soffalla töitten jälkeen kynttilän valossa. ah <3 kesä on mun lemppari mutta syksy sen jälkeen on myös kiva, ihan oma fiiliksensä.

Yhteistyössä