Kaipaako naiset oikeasti seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aku

Vieras
Onko seksi naisille väline kumppanin ja lasten hankintaan vai onko heillä oikeasti tarvetta seksiin, eräänlaista naimisen nälkää?
Olen 50v ja aviossa on oltu melkein 30 vuotta, pidän hurjasti vaimostani (rakastan) mutta hän ei kaipaa seksiä ja tuntuu että se on jonkilainen velvollisuus.
Koetinpa sitten kovassa puuttessa, ""naimisen nälässä"" löytää kaltaistani kumppania ""iskuri"":n kautta. Ainoat vastaukset sain alan ammattilaisilta.
Mitä tästä pitäisi päätellä?

Haloo!! Totta kai naisetkin kaipaa seksiä!
Oletko ajatellut/kysynyt saako naisesi tyytydyksen kanssasi? Onko myös naisesi orgasmi yhtä tärkeä kuin omasi? Jos ei, niin kyllä 30 vuodessa varmasti alkaa seksi kanssasi kyllästyttämään.
Tietysti myös naisten halukkuudessa yleensäkin on yksilöllisiä eroja. Ei syy välttämättä ole sinussa.

kaikki naiset ei saa orkkua, jotkut on estoisia, joittenkin fysiikka vaan on semmoinen, ettei pelitä. Olen ollut 40 v. saman naisen kanssa ja kyllä naisella orkku irtoo edelleen

nainen 34;
Olen kysynyt, hän vannoo tyytyväisyyttään, ei vaan kaipaa/halua enempää.

Noita homo kommenteja en ymmärtänyt??

Kapteeni Hadddock;
Kysymys ei ollut orkuista, sen harvan kerran kun olemme viimeaikoina puuhastelleet, aina on irronnut - se ei ole ongelma

Kyllä! Siis kyllä naiset kaipaavat seksiä, ainakin tämä nainen.
Ja minulla seksin tarve on vain lisääntynyt iän myötä (nyt olen himpun alle 40v), mutta sitä vastoin miehelläni tarve/halut tuntuvat vain vähenevän.
Tasan eivät siis käy onnenlahjat, Aku.

Nyt - yli neljäkymppisenä - haluan seksiä enemmän kuin koskaan. Mies - olen ollut hänen kanssaan nyt yli 3 vuotta - on reilusti yli viidenkymmenen, mutta vauhti ei tunnu laantuvan :) Ihanaa.

Olen hankkiutunut suhteeseen vanhan hyvän ystäväni kanssa, jolla kotonaan sama tilanne (toisinpäin siis tietenkin).

Valitettavasti tälläkään tavalla en saa riittävää määrää seksiä tyydyttämään omia halujani, sillä salasuhteessa eläminen ei ole helppoa. Aina on aikataulu- yms. ongelmia, koskan molemmilla on kuitenkin omat perheensä. :(

Ja sitten tietysti hätäkeinona tyydytän itseni säännöllisesti muutaman kerran viikossa. Vaikka tällä keinollahan en saa sitä, mitä erityisesti kaipaisin eli toisen ihmisen läheisyyttä.

Kiehtova ajatus, mutta täysin tuntemattoman kanssa en oikein arvaa ryhtyä mihinkään...

Minun täytyy tuntea toinen ihminen erittäin hyvin ennen kuin voi siirtyä suhteessa intiimille tasolle.

Mutta eihän tietenkään koskaan voi sanoa ei koskaan.
Missä päin Suomen maata vaikutat?

Hhmm... Itä-Uusimaa on ainakin ihan hyvä sijainti. Ei siis missään toisella puolella Suomea omasta asuinpaikastani katsottuna. Itse asustelen lähes naapurissa eli Kymenlaaksossa.

Täytynee miettiä... enhän tiedä vaikka todellisuudessa olisit joku hullu psykopaatti tai vastaava joten tilanne hieman arveluttaa...

Mitä itse ehdottaisit?

Heh, varmaan aiheellinen pelko tätä palstaa ajatellen.
Jollakin tapaa meidän kuitenkin olisi syytä tavata.
Kävisikö kaffeet Sinulle sopivassa paikassa?
Nyt on varmaan aika jatkaa tätä keskustelua jollakin mulla foorumilla, vai mitä?
Onko Sinulla tarkoitukseen sopivaa sähköpostiosoitetta?

Jatketaan vain keskustelua sähköpostitse.
Kävin juuri avaamassa itselleni osoitteen luukku.comiin, ja sen pitäisi olla käytössä noin 15 min kuluttua.

mrsx1@luukku.com

(Pelkkä mrsx oli jo varattu, joten muista lisätä tuo ykkönen osoitteeseen, ettei mene postit väärälle henkilölle.)

Odottelen viestiäsi :)

Yhteistyössä