Kaipaako kukaan teistä ensisuudelman jännitystä, sitä, että ihan värähtää halusta, kun toinen koskee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei näin

Vieras
Me ollaan seurusteltu jo vähän yli 10 vuotta. Suhde on tietenkin kahden lapsen myötä arkipäiväistynyt, vaikka seksi on hyvää ja läheisyyttä ja toisen huomioimista on paljon.

Mulla on nyt ihan hiljattain tullut pakonomainen tarve etsiä sitä alkurakkauden huumaa. Jokaisesta vastaantulevasta miehestä mä mietin, että miltä tuntuis koskea tuota tai suudella tai olla sängyssä... Ikinä en kylläkään ole mistäni pettänyt.

Onko muilla tälläistä?

mulla on nyt ainoastaan oman miehen kanssa,alkuhuumaaa taaas esillä.Tosin pieni asumusero tais saada tän ihastumisen aikaan :heart:
takana 5vuotta yhdessäoloa,lukuun ottamatta 5kk asumuseroa

ihan kuin minun suusta. kuvittelen ensiaskeleet miehen kanssa, tapaamisesta ihastumiseen ja sänkyyn menemiseen ja ekaan riitaan... siis toisen miehen kanssa, en omani kanssa... jotain haikeuttakin kai, kun kaikki on niin arkista. mekin liki 10v oltu yhessä.

Juu, joskus on tullut mieleen. Mutta sitten se on ajan mittaan laantunut tai meidän suhteeseen on tullut säpinää. Semmoistahan se elämä on, kaikkea ei voi saada kerralla...

Olisihan se ihanaa tuntea ne tunteet taas, mutta ei sen arvoista että romuttaisin elämäni sen miehen kanssa jota rakastan, jos mitenkään olisi mahdollista niin nuo tunteet oman miehen kanssa kun saisi kokea uudestaan. Mutta asumusero ei minusta ole mikään hyvä konsti sen aikaan saamiseen.

Mun yks miestuttava on koukussa ihastumisen/rakastumisen tunteeseen, myönti sen viimeisimmän avioeron jälkeen. Mies on siis ollut 3 kertaa naimisissa ja 3:n lapsen isä (kaikilla eri äiti) ja viimeisimmän avioliittovuoden aikana petti vaimoaan kahdesti (toisen kanssa oli puoli vuotta, kun löysi uuden ja erosivat kun vaimo sai tietää).
Että eihän siinä tuntemuksessa ole mitään, että haluaisi vielä joskus kokea sen, mutta jos ajattelee sen siltä kannalta, että mitä menettää, kun ei välttämättä koskaan yhtä hyvää tai parempaa miestä saakkaan. Ja puhumattakaan siitä että tunteeseen jää koukkuun.
Teidän pitää keksiä miehes kanssa jotain uutta piristystä suhteeseen, jotta saisit ne perhoset taas vipattamaan mahassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisihan se ihanaa tuntea ne tunteet taas, mutta ei sen arvoista että romuttaisin elämäni sen miehen kanssa jota rakastan, jos mitenkään olisi mahdollista niin nuo tunteet oman miehen kanssa kun saisi kokea uudestaan. Mutta asumusero ei minusta ole mikään hyvä konsti sen aikaan saamiseen.

Ei mullakaan mieleen tulis tehdä asian eteen mitään, enkä ikinä ennen ole tuntenut näin. Nyt ihan muutamassa päivässä tää ajatus on saanut mut ihan hulluksi!

Meillä on elämässä kaikki niin hyvin, etten halua sitä pilata. Se kaduttais mua loppuelämäni, että menin hukkaamaan maailman parhaan miehen. Mutta miten näistä ajatuksista pääsee eroon?

:)..siis meillä tulee kuluneeks elokuussa 15 avioitumisesta ja se on ainakin kerran kuussa tuo tuommonen ihana ...:)

ei se varmaan mihinkään ole peiaatteessa teilläkään kadonnut se vaan nyt tuntuu erilaiselle...

miusta on ihana tietää että kun isäntä ahukottelee ja venyttelee sillai ihanan pitkään ja hartaasti.. tietää sitä että *annappa mamma hali*...ja tuon saattaa tehä vaikka keskellä prismaa ruuhkassa...;P ja se on oikeesti vaan hali...loppu tulee sitten kun lapset (meillä niitäkin jo 5) nukkuu...

Miksi jotkut valehtelee että tuntevat monen vuoden jälkeen samoin kuin ensitapaamisten aikana? Sehän on ihan fyysisesti mahdotonta. Vai ettekö ole koskaan sitä todellista huumaa sitten tunteneetkaan? Jos mulla olis housut vielä nykyäänkin yhtä märkänä miehen katseesta kuin alussa, niin ei arkielämästä tulis mitään. Meidän pitäis olla vaakatasossa koko ajan. Ensimmäinen yhteinen vuosi oltiinkin ja hirveä ajatus olisi että monen lapsen jälkeen vietit olis noin vahvat, en ehtis tehdä kotitöitä ollenkaan.

Me on oltu miehen kanssa yhdessä pitkään ja 4 muksuakin on tehty, vaan jostain syystä se huuma ja ne perhoset vatsan pohjassa tulee tuon oman kanssa edelleen, on aikoja kun arki mättää ja homma maistuu puulle, ja sitten on aikoja kun menee tosi hyvin ja tulee semmonen alku aikojen huuma takas.
luulen että sen saa myös oman miehen kanssa kun keksii jotain piristystä suhteeseen. Luulen että jokaisessa parisuhteessa tulee aikoja jolloin ei mene kovin hyvin tai kipinä puuttuu ja tulee mietittyä olisiko tämä parempaa jonkun muun kanssa, mutta sitten kun tulee niitä parempia aikoja, kun seksi luistaa, hellyyttä on riittävästi, ei riidellä ja molemmilla on hyvä olla niin se kipinä siihen omaan mieheen on kyllä minulla ainakin tallella.

Miksi jotkut valehtelee että tuntevat monen vuoden jälkeen samoin kuin ensitapaamisten aikana? Sehän on ihan fyysisesti mahdotonta. Vai ettekö ole koskaan sitä todellista huumaa sitten tunteneetkaan? Jos mulla olis housut vielä nykyäänkin yhtä märkänä miehen katseesta kuin alussa, niin ei arkielämästä tulis mitään. Meidän pitäis olla vaakatasossa koko ajan. Ensimmäinen yhteinen vuosi oltiinkin ja hirveä ajatus olisi että monen lapsen jälkeen vietit olis noin vahvat, en ehtis tehdä kotitöitä ollenkaan.

Kertokaahan vastaus tähän te jotka väitätte että se on samanlaista kuin alussa. Teillä ei todella ole voinut ollakaan sitten sellaista elämää kuin minulla jos se vieläkin on samanlaista, ette ole todellista himoa tunteneetkaan.

kaipaan..mutta se kenen kanssa sitä koin,on historiaa.Kukaan muu ei ole tuntunut siltä kuin tämä eräs mies reilut 10v sitten.Harmi että ei jatkettu yhteistä tietä sen kummemmin..:(

Kertokaahan vastaus tähän te jotka väitätte että se on samanlaista kuin alussa. Teillä ei todella ole voinut ollakaan sitten sellaista elämää kuin minulla jos se vieläkin on samanlaista, ette ole todellista himoa tunteneetkaan.

Mikä on oikeaa himoa? Se että kun katsoo miestä niin pikkuhousut kastuu? Se kun mies koskee, sipaisee vaikka niskaa niin jalat menee hyytelöksi? Se että seksiä tekee mieli oman miehen kanssa joka päivä? Se että pienikin suudelma saa kuumaksi?
Kyllä tuo meillä pätee vieläkin ja mies sanoo ettei minun tarvi kuin tulla hänen viereen sohvalle istumaan kun alkaa tekemään mieli ja halut minua kohtaan herää.
silti ei tarvi koko aikaa kuksia, kun aamulla aloittaa pienent vihjeet mitä illalla on luvassa, ne katseet mistä molemmat tietää mitä on mielessä, se jännitys säilyy koko päivän, ja kun lapset nukkuu ja päästään hommiin niin se lataus on aivan uskomaton.
Ehkä olemme outoja, tai meillä on "väärää" himoa? Tai sitten me ollaan luodut toisillemme...?

Alkuperäinen kirjoittaja omituinen höpöttäjä:

Mikä on oikeaa himoa? Se että kun katsoo miestä niin pikkuhousut kastuu? Se kun mies koskee, sipaisee vaikka niskaa niin jalat menee hyytelöksi? Se että seksiä tekee mieli oman miehen kanssa joka päivä? Se että pienikin suudelma saa kuumaksi?
Kyllä tuo meillä pätee vieläkin ja mies sanoo ettei minun tarvi kuin tulla hänen viereen sohvalle istumaan kun alkaa tekemään mieli ja halut minua kohtaan herää.
silti ei tarvi koko aikaa kuksia, kun aamulla aloittaa pienent vihjeet mitä illalla on luvassa, ne katseet mistä molemmat tietää mitä on mielessä, se jännitys säilyy koko päivän, ja kun lapset nukkuu ja päästään hommiin niin se lataus on aivan uskomaton.
Ehkä olemme outoja, tai meillä on "väärää" himoa? Tai sitten me ollaan luodut toisillemme...?

Minun mielestä tuo on pelkkää asioiden vääristelyä. Jokainen tietää että alussa suhde on erilainen ja kun jokin asia tehdään ensimmäisiä kertoja se on paljon jännittävämpää. Uskon että et ole sellaista himoa tuntenut kuin esim. minä. En nimittäin pystyisi keskittymään mihinkään jos vielä tuntisin niin kuin ekan vuoden aikana. On aivan eri asia että katselen miestä joskus niin että mahassa on perhosia tai että hän saa minut kiihottumaan. Ei sitä kuitenkaan alkuaikaan voi verrata, ei sinne päinkään.

Minun mielestä tuo on pelkkää asioiden vääristelyä. Jokainen tietää että alussa suhde on erilainen ja kun jokin asia tehdään ensimmäisiä kertoja se on paljon jännittävämpää. Uskon että et ole sellaista himoa tuntenut kuin esim. minä. En nimittäin pystyisi keskittymään mihinkään jos vielä tuntisin niin kuin ekan vuoden aikana. On aivan eri asia että katselen miestä joskus niin että mahassa on perhosia tai että hän saa minut kiihottumaan. Ei sitä kuitenkaan alkuaikaan voi verrata, ei sinne päinkään.
[/quote]

No,niin kai.Mutta kyllä jos löytää sen ihan oikean puoliskonsa,niin se on sitä ensihuuman tuntua koko ajan.vaikka toinen olisi satojen kilsojen päässä..ja suhteesta 10v aikaa.en sitten tiedä että muuttaisko arkiset 10v yhdessaoloa mitenkään,mutta jotenkin en usko jos tunteet ovat niin voimakkaat molemmin puolin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Samaa huumaa vieläkin... 14 vuotta takana :D

tämä on just tätä lässyn lässyn läätä. siis niin varmaan.. normaalissa suhteessa normaaleilla ihmisillä kyllä se arki tulee ja aina se yhteiselo muuttuu kun kauemin yhdessä entä kuin on vasta tavannut. arvasin jo ennen kuin avasin tän ketjun että täältä löytyy näitä "meillä eletään vieläkin sitä vaihetta jo 50 vuotta" lässyn lässyn.

Jotkut nyt taas sitten tajus tän kysymyksen ja jotkut ei...

Eli kyllä mullakin "perhoset lepattaa" vastassa kun mies tekee mun hiuksille yhden jutun ja seksi on hyvää, ihanaa, lempeää, rajua ja sitä on riittävästi. Paljon oleilen miehen kainalossa ja ollaan lähekkäin.

Mutta ette te voi sanoa, että kosketus tuntuu samalta kuin silloin alussa. Sitä istui sohvalla vierekkäin ja odotti jos toisen käsi tai reisi osuisi edes vähän sun reiteen. Telkkarin katsomisesta ei tullut mitään, kun vain odotti ja odotti, siirti itseään hiukan lähemmäs ja taas odotti. Ja sitten kun se sormi vähän reittä vahingossa hipaisi, niin se tuntui sydämessä (ja alushousuissa) asti. Tai kun kävelit kaupassa ja joku ihastus tulee yhtäkkiä vastaan. Sitä menee ihan punaiseksi ja vaikeeksi ja lähtee vaikka sitten vähän salaa sitä seuraamaan. Ei teillä oikeesti voi olla tuollaista 10 vuoden jälkeen! Eihän siitä kotona olosta mitään tulisi!

Yhteistyössä