kainuusta äitejä??

kainuussa asustellaan, avomiehen ja 2 vuotiaan tyttäremme kanssa. mies töissä viikot (usein myös viikonloput). kaverit asuvat kaukana.. päivät siis ollaan tytön kanssa kahdestaan, olen siis vielä hoitovapaalla. juttuseuraa siis kaivattaisi...
jos kiinnostaa kirjoitella vaikka sähköpostia, laittakaa osoite niin vastailen =)

Täälläkin ilmoittautuu yksi kainuun äippä .. :wave: Äitiyslomalla vielä pari kuukautta ja sitten jatketaan hoitovapaalla. Minullakin ukkeli tekee pitkää päivää,joten toisinaan tuntuu että kaipaisi muunkinlaista keskustelua kuin lasten kanssa "jokeltelua". sp-osoite on: mirsku@netti.fi

Joo.. Vastasin viestiisi ja sainkin aikaiseksi uuden aiheen..

Eli itsekin olen Kainuusta ja esikoistaan odottava 22-vuotias. La 18.4.

MSN-yhteisössä on sellainen kuin Kainuun mammat. Suosittelen liittymään!! =)

Myös mulle voi mailailla tai liittää meseen.

anna-mari.hurnasti@luukku.com

Edelliseen viestiin viitaten, tässä osoite Kainuun seudun äitien yhteisöön

http://groups.msn.com/kainuunmammat

Mukaan toivotaan uusia, aktiivisia jäseniä =)

Laita hakemukseen pienimuotoinen esittely itsestäsi, niin valvojat hyväksyvät mukaan. Mikäli hakemuksessa ei ole esittelyä, valvojat ottavat sähköpostiisi yhteyttä ja pyytävät esittelyn ennen jäseneksi hyväksymistä.

minnakilpe83
ihanaa!täältä löytyy kainuulaisia :hug: minullekki saa meilailla ja vois joskus tavatakki jos oikein tutustutaan!olen kahden lapsen äiti.poika 3v ja tyttö 1v8kk..asutaan kuhmossa minnakilpe@hotmail.com saa laittaa meilia!

Yhteistyössä