Kainalot haisee aina hieltä, mistä apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hujuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hujuliini

Vieras
Mulla on jo pitkään ollut ongelmana pahalta pistävältä hieltä haisevat kainalot. Mikään dödö ei auta.

Kainalot siis haisevat, eivät ole mitenkään hiestä märät. Yleisestikään en hikoile paljon eli mitään märkiä hikilänttejä ei vaatteissa ole. Vaikka mulla ei olisi ollut hiukkaakaan kuuma koko päivänä, niin silti kainalot haisee. Olen hoikka, käytän yleensä vain puuvillaisia paitoja, tekokuidut löyhkää samantien. En syö mitään tulisia ruokia tai juurikaan valkosipulia eli niistäkään haju ei voi johtua. Pesen kainaloni huolellisesti aamuin illoin suihkussa ja usein joudun kerran päivällläkin pesemään.

Olisko jollain jotain apukeinoja?

Kerran ostin marketista semmosen Rexona multi protection dödön. Kamala tuote. Löyhkäsi ainakin mulla joltain vessanpesuaineelta, eikä sitä saanu pestyä pois. Pitää kokeilla apteekkijuttuja. Jotain Bats-merkkistä mulla apteekista joskus oli, mutta meni kainalot lähes rikki.

Mulla kyllä dödö auttaa kun sitä laittaa mutta se ei poista sitä hajua. Heti suihkun jälkeen jo haisee, varsinkin toinen kainalo. Ei siis ole kyse edes hikoilusta vaan ihan kuin haju olisi pinttynyt ihon pintaan. :S

[QUOTE="vieras";28955618]Mulla kyllä dödö auttaa kun sitä laittaa mutta se ei poista sitä hajua. Heti suihkun jälkeen jo haisee, varsinkin toinen kainalo. Ei siis ole kyse edes hikoilusta vaan ihan kuin haju olisi pinttynyt ihon pintaan. :S[/QUOTE]

kokeile kuoria kainalot jollaki hellävaraisella kuorinta aineella...

Käytä vain puhtaita vaatteita, pese kainalot aamuisin. Juo paljon vettä ja vain vähän kahvia jos ollenkaan. Älä syö paljoa sipulia tai valkosipulia. Sheivaa/epiloi kainalot usein.
Pitävää dödöä minä en ole löytänyt joten noista kun pitää kiinni niin aika harvoin tarvitsee.

Mä suosittelisin apteerin Absolut Torr- nimistä dödöä. Tarvii laittaa vain kerran viikossa eikä hiki haise lainkaan. Se oli aikoinaan mun pelastus kun oli samantapainen ongelma ku ap:lla. =)

Mulla on ollut sama vaiva raskauksien aikana ja vielä pari vuotta viimeisen raskauden jälkeen. On ilmeisesti joku hormonijuttu. Itsekään en ole koskaan näkyvästi hikoillut. Se haju oli niin kuin siinä ihossa eikä se lähtenyt oikein suihkussakaan. Kymmenia hyviä paitojakin piti nakata roskiin, kun se haju tarttui eikä lähtenyt 60 asteen pesussakaan pois. Kamala vaiva.

millä peset? nimittäin hienhaju ei välttämättä lähde millään suihkugeeleillä vaan tarvitaan ihan saippuaa
Ai joku muukin on tämän huomannut? Luulin olevani jotenkin poikkeava :D.

Suosittelen tätä. Ei hajusteita ja muita pahoja aineita ja hygieenisesti pumppupullossa. Koko kropankin voi pestä, kunhan alakerran pesee muulla alemman pH:n tuotteella. Itse en tarvitse juuri käsivoidettakaan tämän käytön vuoksi.
LV

[QUOTE="vieras";28955791]Ai joku muukin on tämän huomannut? Luulin olevani jotenkin poikkeava :D.

Suosittelen tätä. Ei hajusteita ja muita pahoja aineita ja hygieenisesti pumppupullossa. Koko kropankin voi pestä, kunhan alakerran pesee muulla alemman pH:n tuotteella. Itse en tarvitse juuri käsivoidettakaan tämän käytön vuoksi.
LV[/QUOTE]
Ja huom! kasvisöljysaippuat ovat yhtä tehottomia kuin suihkugeelit (ainakin ne jota olen kokeillut).

Pitää kiinnittää huomio tuohon vedenjuontiin, olen aina ollut huono juomaan kun ei yleisesti ottaen paljoa janota. Merisuolaliuos kuullostaa myös hyvältä. Kaikki hyvät vinkit otan huomioon.

[QUOTE="Pajukko";28955790]Mulla on ollut sama vaiva raskauksien aikana ja vielä pari vuotta viimeisen raskauden jälkeen. On ilmeisesti joku hormonijuttu. Itsekään en ole koskaan näkyvästi hikoillut. Se haju oli niin kuin siinä ihossa eikä se lähtenyt oikein suihkussakaan. Kymmenia hyviä paitojakin piti nakata roskiin, kun se haju tarttui eikä lähtenyt 60 asteen pesussakaan pois. Kamala vaiva.[/QUOTE]

Huojentavaa kuulla, että muilla on samaa vaivaa. Tää on ihan kamalaa, kun haisee niin pahalle. Nolottaa jo olla ihmisten ilmoilla välillä :-( Mä olen myös joutunut nakkaamaan vaatteita pois, kun ei pesu auta.

Mä olen miettinyt, jostuisiko kierukasta. Tokan raskauden jälkeen alkoi pahana tämä.

Täytyy tota saippuaa ostaa. En ole tajunnut, että suihkugeelit ei ole hyviä. Kiitos vinkeistä!!

täällä sama homma! kainalot haisee vaikka olisivat kuivat. kaikkea kokeiltu. muualta en haise ellen nyt hikoile paljon (rinta, nivuset) enkä myöskään kärsi jalkahiestä. vain kainalot ongelmana, mutta iso ongelma onkin...inhottavaa jossain bussissa huomata se pistävä haju, vaikka olisi muutama tunti sitten pessyt kainalot ja laittanut antiperspiranttia. olen nyt alkanut pestä kainalot ruokasoodalla mutta en ole vielä varma sen tehosta, koska en uskalla haistella kainaloita koko ajan kun pelkään ettei sekään auta...

melkein kaikki markettidödöt kokeiltu, huonoimpia on hajusteettomat koska sieltä puskee oikein se hien oma pistävä tuoksu esiin aika pian :/ joten käytän doven raikkaita tuoksuja ja toivon että ne peittää vähän. deodoranttikivenkin ostin muttei kyllä auta mulla. ongelmakainalo mikä ongelmakainalo :( joudun aina miettimään millon olen menossa ulos jonnekin ja pesen kainalot juuri ennen sitä että olisin puhdas mahd.pitkään.

en tiedä onko hormoneissa vikaa, menkatkin on ollut nyt puolen vuoden sisällä about viikon heitolla (siis välillä menee yli kk ennenkun tulee ja välillä sitten alle). isälläni on vahva hienhaju mutta äitini on hajuton, joten tuo perinnöllisyys saattaa olla syynä. jokatapauksessa inhottavaa ja masentavaa, jos saisin maailmassa yhden toiveen niin se olisi että olisin hajuton/hyväntuoksuinen!

Aina välillä kainalot haisee ihan kamalan pistävälle! Kesällä kun oli ne 30. asteen helteet, niin tuskin haisi yhtään, mutta nyt taas... Pistin eilen hupparin päälle ja tänään kainalokohdat haisee jo niin pahalta, että äkkiä pesuun, vaikka mitään en ole tehnyt (siis mitään hikoilevaa). Dödöä käytän, vähän aikaa sitten ostin jonkun Garnierin mineral suihkeen ja sen voimakas tuoksu sekoittui siihen kainalohajuun ja lopputulos oli karmea. Mikäköhän juttu tää on?

Yhteistyössä