Kaikkien aikojen paras elokuva..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Swiss"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Swiss"

Vieras
Mikä on mieleenpainuvin elokuvan jonka olet nähnyt? Mikä on sellainen mitä voisit katsoa uudelleen ja uudelleen kyllästymättä? Yksinkertaisesti, mikä on lempielokuvasi?

Mä en osaa tähän kysymykseen koskaan vastata. Ei mulle jää mitkään elokuvat mieleen, harvemmin myöskään jaksan katsoa elokuvaa enää edes toista kertaa. Joten vinkkejä otetaan innolla vastaan :)

tahtos kattoo tekstien kanssa number four. mutta monesti katon teeveestä jo kymmenee´n kertaan tulleet elokuvat esim. gohst busters viimeks, terminator, päämies... + 80 luvun elokuvat on vaikuttaneet minuun paljon! Game fars vanha ja uusi versio ihan hyviä! NET, verkko kiristyy. Niitä on niin paljon että en ees muista mitä kaikkea oon ees katsonut! Paitsi jos pitää miettiä! ghost, en muista kaikkien nimiä! poliisi opistot, jim carey elokuvat, alaston ase ja vandamme elokuvat viimeks katoin double teamin! Parodiat katon aina.Viimeks katoin sen missä ne parodioi nardiaa ja muita elokuvia!

Stardustin olen katsonut kymmeniä kertoja ja aina se on yhtä hyvä. Monty Pythonin Quest for the Holy Grail ja Life of Brian eivät kulu käytössä.

LotR trilogia olisi voinut olla hyvä, jos kirja ei olisi niin loistava.

Viimeisimpänä mielessä on Inception, oli aika tajunnanräjäyttävä. Harvaa leffaa katsoessa olen meinannut pudota sohvalta jännityskurkotuksessa. =)

Niitä on monia.. Näin vanhempana oon alkanut tykkäämään enempi draamoista. Herttuatar, Hiljaiset sillat, Aina vierelläsi jne.

Mutta tosiaankin noi Sormusten herrat, Matrixit, vanha kunnon Wolf yms yms pelittävät hyvin myös.

Uusimmat Batmanit on synkkyydessään ollut myös mun mieleen eikä lähinnä siksi, että se näyttelijä on ollut mieleen :D Myös muutenkin. Tosin naperona tykkäsin niistä vanhoistakin.

En osaa vastata. Minulla on vähän sellainen tapa, että jos joku elokuva on mielestäni
aivan mielettömän hyvä, en uskalla katsoa sitä toistamiseen. Pelkään, että se ensihohto ja vaikustus himmenee. Minulle Berliinin taivaan alla, oli joskus sellainen ELOKUVA. Ja kun katsoin sen toiste sen himmeni. Parhaat elokuvat katsonkin yleensä vaan kerran.
Useamman katselukerran kestää joku harmiton hömppä. Kuten vaikka Pretty Woman, Uneton Seatelssa,
tai jotkut Hugh Grantin elokuvat. Tai jotkut lasten elokuvat.

Yhteistyössä