Kaikki vastatkaa!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos olisitte sinkkuja ja tapaisitte unelmien miehenne,siis todella sellasen,jota ei olis koskaan ikinä kuvitellukkaan tapaavanne.

Sitten saisitte tietää miehen menneisyydestä,että on joskus kauan ,kauan sitten tehnyt seksuaalirikoksen.

Olisko juttu heti ohi tän jälkeen?

No ainakin haluaisin keskustella tän miehen kans, mikä oli tilanne silloin, ja mikä on nyt tällä hetkellä. Vaatisi kyllä itsetutkiskelua, että uskaltaako toiseen luottaa ollenkaan. :/

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Jos se liittyisi eläimiin ja/tai lapsiin, olisi. Mutta jos esim. kännissä olisi raiskannut naisen, en tiedä...
Niin, kännissähän on ihan normaalia raiskata nainen... :whistle:
Juu, niin sanoinkin että normaalia, enkös vain?

Minä nyt vain omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, ettei humalassa toimi normaalisti.

vieras
Millaisen rikoksen olisi tehnyt? Raiskannut? En sitten ehkä jättäisi. Hän olisi asiasta rangaistuksensa kuitenkin jo kärsinyt eli miksi joutuisi kärsimään koko ikäänsä asiasta. Antaisin mahdollisuuden muuttua. (todennäköisesti onkin jo muuttunut)
Jos olisi kyse pedofiliasta niin sitten antaisin rukkaset.

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Jos se liittyisi eläimiin ja/tai lapsiin, olisi. Mutta jos esim. kännissä olisi raiskannut naisen, en tiedä...
Niin, kännissähän on ihan normaalia raiskata nainen... :whistle:
Juu, niin sanoinkin että normaalia, enkös vain?

Minä nyt vain omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, ettei humalassa toimi normaalisti.
Mut on raiskannut känninen mies ja mun mielestä siinä ei oolut mitään puolusteltavaa. :$

ehdottomasti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olisitte sinkkuja ja tapaisitte unelmien miehenne,siis todella sellasen,jota ei olis koskaan ikinä kuvitellukkaan tapaavanne.

Sitten saisitte tietää miehen menneisyydestä,että on joskus kauan ,kauan sitten tehnyt seksuaalirikoksen.

Olisko juttu heti ohi tän jälkeen?

olisi ohi.Minkälaisen rikoksen tehnyt? tiedätkö? kertoiko hän sinulle sen itse,vai kuulitko muualta?

Yhteistyössä