Kaikki Vantaalaiset

• Viestiketjun aloittaja pinoon
  • Ensimmäinen viesti
pinoon
Etsitkö uusia ystäviä kotikulmiltasi?

Tähän voisi koota pinon, jossa kerrot itsestäsi ja sen mistäpäin Vantaata olet. Ja tietenkin yhteystiedot. Jospa meistä jokainen vaikka löytäisi uusia ystäviä =)

katariina1979
Me ollaan Ruskeasannasta, minä 27, mies 28, tyttö 10 ja poika 6. Kolmas on työn alla ;) Muutettiin viime vuoden vaihteessa tänne.
Olisi kiva saada seuraa itselle ja muksuille ja vaikka spinning/sali/kävely/rullaluistelu kaveria.
loiste_@hotmail.com

perhoinen84
vantaalta täälläkin, tarkemmin hakunilasta.
itse 21v mies 24v poikamme 2v ja toista odotamme la 30.heinäkuuta 06.
Jos kaipaat ystävää kahvitteluun,shoppailuun tai muuten vaan ajan viettoon. laita mailia
perhoinen84@hotmail.com

asun myyrmäessä ja odotan vasta ensimmäistä! mies päivät töissä ja minä yksin kotona...vailla kipesti seuraan kun kaikki kaverit jotenkin vierastavat ajatusta lapsesta...vauva syntyy marraskuussa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2006 klo 15:27 lanetti kirjoitti:
tääl ois yks äippä vantaalta, nyt vielä asutaan mikkolassa, 1.7 muutetaan myyrmäkeen. 2 tyttö lapsosta, 5v ja 4kk. ite oon 26v, ja isäntä 31v paljon töissä, oma yritys.. :wave:
niin ja se maili os lanetti@suomi24.fi

hipsishopsis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 21:10 Tiina-77- kirjoitti:
Hakunilasta äitiystäviä vailla.Perheeseen kuuluu mies 28v. ja tytöt 2.5v. ja 4kk.Voi laittaa y-viestiä.... =)
Moi tiina -77! Entinen hipsishopsis,vaihdoin vain nimimerkkiä tuiskeeksi:)Laitoit mulle vissiin yv.tos 12.pv.ja vastailinkin jo sulle yv.takas mut ei viel oo kuulunut mitään...Laitoin s.postini sinne yv.sulle myös ku koko nimi ni en laita yleisille sivuille....Vieläx ystävä kiinnostaa,oottelen vastausta jonkinlaista:)<br><br>

Täällä olisi 26-vuotias esikoista odottava nuori nainen vailla uusia kavereita itselleen ja myös mahdollisesti samalla kertaa miehelleen :)

Eli odottajat/äidit/pariskunnat/perheet - laittakaa viestiä, jos kiinnostaa vaikkapa grillaaminen ja kyläily puolin ja toisin, kahvittelu, elokuvat, yhdessä liikkuminen tai mitä nyt sitten keksitäänkin. Vois miehet vaikka joskus laittaa sinne lätkämatsiin yhdessä ja itse mennä katsomaan sen uuden hömppäleffan?

Viesti tavoittaa osoitteesta odotusta@luukku.com

Mirva
Me asustelemme malminiityssä melkein 2v pojan kristianin, mieheni markuksen ja koiramme voimin.
ystäviä ei koskaan liikaa..

yhteyttä minuun saa mirva_84@hotmail.com (+msn)

äitikkä21
täällä korsossa olisi2 lapsen äiti,pojat 5 ja 1-vee...kunnon riiviöt kun vaan nauhtiin pääsevät :kieh:
hakusessa ystäviä joiden kanssa myös lähtee liikenteeseen ilman lapsia :whistle: :whistle:
mies löytyy joten seuraa en etsi,vain ystäviä... B)

Ethän myöskään ole mikään nippo äippis ja et turhaan jaksa puida muiden asoita,itselläni ikää huikeat 22-vee,jee jee:)

vrtpimu@suomi24.fi

Yhteistyössä