Kaikki te, jotka olette lähteneet lämpimään ns. äkkilähdöllä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onni

Vieras
Napsun sivuja katselen, ja noita "määrittelemätön hotelli" paikkoja olisi paljon. Millaisia kokemuksia teillä on jotka olette kys. vaihtoehdon valinneet? Onko hotelli ollut täysin ala-arvoinen, vai oletteko yllättyneet iloisesti? Onko jollakin käsitystä niiden tasosta noin yleensä?

Suunnitellaan äkkilähdöllä etelään lähtemistä, ja mielenkiinnosta ajattelin kysäistä teiltä palstan tietäjiltä! :)

mä lähdin äkkilähdöllä muutama vuos sitten etelään pariks viikoks ja saatiin jokerilla 2 hengen huoneistohotelli parvekkeellinen. saatiin olla koko loman samassa hotellissa. olin todella positiivisesti yllättyny!

fifty fifty. Kandee lähtee sillä mielellä, että tulee 1-2 tähteä, jotta ei sitten pety. Voi nimittäin tulla mitä vaan vastaan, ja joutua vaihtamaan majaa monta kertaa vikossa. Kyllä kandee maksaa enemmän, ettei tarvi lomaansa pilata jatkuvalla odottamisella, että mitähän seuraavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Matkaaja:
fifty fifty. Kandee lähtee sillä mielellä, että tulee 1-2 tähteä, jotta ei sitten pety. Voi nimittäin tulla mitä vaan vastaan, ja joutua vaihtamaan majaa monta kertaa vikossa. Kyllä kandee maksaa enemmän, ettei tarvi lomaansa pilata jatkuvalla odottamisella, että mitähän seuraavaksi.

Joo kyllä me ihan taatusti otetaan tollanen matka jossa majoitus on tiedossa. Lapsien kanssa kun lähetään. Jos oltais kahestaan matkaan lähdössä, oliskin eri juttu :)

Ja sitten, jatkokyssäri; millainen matkakohde on Tunisia?
Sousse tai Hammamet.
Hammamet taitais olla enemmän meidän makuun, on ilm. pienempi paikka..
Saapi laittaa myös suositteluja käymistänne kohteista!!

Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Ja sitten, jatkokyssäri; millainen matkakohde on Tunisia?
Sousse tai Hammamet.
Hammamet taitais olla enemmän meidän makuun, on ilm. pienempi paikka..
Saapi laittaa myös suositteluja käymistänne kohteista!!

Me oltiin Soussessa muutama vuosi sitten. Mä en tykännyt, mutta ainakin tällä palstalla olen ollut poikkeus. Mulle siellä oli vaan ihan liian vähän järkevää tekemistä ja näkemistä.

Yhteistyössä