Kaikki tänne vastaamaan, jotka juovat nyt jotain alkoholipitoista :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peettakaroteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pirkka-olutta. Pirkka-siideriä oli neljä pohjilla, ja nyt en osaa sanoa monesko olut menossa. Ainakin viimeinen taitaa olla. :) Seuraavaksi luvassa kuumaa seksiä ja ajoissa nukkumaan. Että sellainen vappu meillä. :)

• Tykkää
Reactions: Sekä että
Juon käsittämättömän määrän olutta, ja jos loppuu kesken niin jatkan konjakilla (V.S.O.P) X.O:n ei ole varoja kun en ole johtaja, toisin kuin Hra Äkäinen Majuri, joka pesee astiatkin 16 vuotiaalla singlemaltilla ja fairylla

Minttuviinaa kaakaossa.

Milloin muuten on minttua alettu tekemään 50% ??? Oli oikea shokki, kun olen ollut uskossa (hehe :D ) että se on jotain 42% ??

Kohta mennyt puolikas pullo ja munkit hupenee :D

[QUOTE="pop";29843250]Minttuviinaa kaakaossa.

Milloin muuten on minttua alettu tekemään 50% ??? Oli oikea shokki, kun olen ollut uskossa (hehe :D ) että se on jotain 42% ??

Kohta mennyt puolikas pullo ja munkit hupenee :D[/QUOTE]

Mistä lähtien aikuiset edes seuraa/tietää pullojen %-määrää? :D

Itse olen ihan pihalla, viimeksi silloin 16-kesäsenä tiennyt Koskenkorvan ja Leijonaviinan väkevyydet, mutta se olikin eri juttu kun piti mahdollisemman pienellä rahalla saada mahdollisimman iso känni. :D

• Tykkää
Reactions: smoky
[QUOTE="nii";29843319]Mistä lähtien aikuiset edes seuraa/tietää pullojen %-määrää? :D

Itse olen ihan pihalla, viimeksi silloin 16-kesäsenä tiennyt Koskenkorvan ja Leijonaviinan väkevyydet, mutta se olikin eri juttu kun piti mahdollisemman pienellä rahalla saada mahdollisimman iso känni. :D[/QUOTE]

Toisinaan sitä miettii, että tälläki rahalla ois saanu sen ja sen verran viinaa, mutta sitten tulee järki päähän ja ajatus seuraavasta päivästä.

Niin siis, kun tulee lantrattua sitä ja niin ollen juotua ennemmän ku rehellistä kaljaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä