N
Neuvoton äiti
Vieras
Nyt kaipaisin neuvoja meidän 2v pojan nukuttamiseen iltaisin. Eli tähän asti ollaan menetelty näin: iltapala, hampaidenpesu ja sitten yöpuku päälle ja nukkumaan. Nukutus kestää puolituntia-1 1/2h! Vieressä pitää istua ja paijata päätä. Jos otat käden pois ja yrität lähteä huuto on kova. Yöllä jos poika herää, sama juttu:istut vieressä ja paijaat päätä.
Nyt tuntuu että pojan pitäisi osata itse nukahtaa mutta miten sen teet?
Olisiko hyviä vinkkejä kuinka siis tuo nukuttaminen onnistuisi ilman että aina jompikumpi minä tai mieheni istutaan joka ilta pahimmillaan 2tuntia vieressä nukuttamassa poikaa(yleensä se nukuttaja olen minä)!? Hrmitaa kun yleensä ainut kahdenkeskinen aika meillä miehen kanssa on juuri iltaisin ja suuri osa siitä menee tuolla makuuhuoneessa istumiseen.
Nyt tuntuu että pojan pitäisi osata itse nukahtaa mutta miten sen teet?
Olisiko hyviä vinkkejä kuinka siis tuo nukuttaminen onnistuisi ilman että aina jompikumpi minä tai mieheni istutaan joka ilta pahimmillaan 2tuntia vieressä nukuttamassa poikaa(yleensä se nukuttaja olen minä)!? Hrmitaa kun yleensä ainut kahdenkeskinen aika meillä miehen kanssa on juuri iltaisin ja suuri osa siitä menee tuolla makuuhuoneessa istumiseen.