Kaikki nikilliset! Voisitte avata YHDEN ketjun jossa on nikkinne ja tehdä sinne kaikki omat aloituksenne

• Viestiketjun aloittaja Eikö niin?
  • Ensimmäinen viesti
Eikö niin?
Kun kokoaja teette turhia aloituksia ja nimenne pyörii tuossa etusivulla.
Ei tulisi viisi miljoonaa aloitusta päivässä ja siihen omaan ketjuunne voisitte kertoa joka paskallakäynneistänne ja panoistanne.

Ap
Haluaisin, että minun nimeni olisi etusivulla. haluaisin myös päästä juorulehtiin ja playboyhin, koska ne on mun kanssa ihan samaa tasoa. Olen melkein yhtä kaunis, kuin J. Tukiainen.

joo, mää ainakin asun täällä. Mulla on tää kone vessassa ja tossa on vieressä minijääkaappi jotta pysyn hengissä! ihan koko ajan... mies tuo postit ja välillä jutellaankin, mies mahtuu istuun tohon pytyn viereen...

huijareita täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Haluaisin, että minun nimeni olisi etusivulla. haluaisin myös päästä juorulehtiin ja playboyhin, koska ne on mun kanssa ihan samaa tasoa. Olen melkein yhtä kaunis, kuin J. Tukiainen.
Ei muuten ollut oiea ap..

*Kuiskaan ihan vaivihkaa*
Pssst, Ap... Pikku vinkki:
Mulla ainakin löytyy tästä selaimen iiiihan perimmäisestä oikeasta nurkasta punaisella pohjalla valkoinen rasti.
Kun hiiren vie siihen päälle ja klikkaa (vasenta nappia) niin *puff*, ongelma häviää kuin pieru saharaan.
Jos oikein vituttaa, niin suosittelen kokeilemaan.
Älä kuitenkaan kerro tätä ihan kaikille, muuten mun yöstä tulee tylsä.

Yhteistyössä