Kaikki miehet on pettureita ja sikoja :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Sori suora otsikko ja jokainen mies, joka tietää et ei oo petturi eikä sika, niin älä ota tätä itseesi vaan ota mielummin yhteyttä muhun ;) Mut toi otsikko kuvaa hyvin mun tän hetkistä fiilistä : ´( Ehkä pas..k.in alku millekkään vuodelle on tän vuoden alku..Vetää täysin maan alle, kun eka luulin, et ou jee, et heti vuoden ekana päivänä pääsee parisuhteeseen, et viimestään kesällä oltais päästy muuttaan yhteen, mut ei : ( Tapasin uutenavuotena yhen miehen, jonka kans synkkas heti ja oli muutenkin tosi komea ja ennen kaikkea _fiksu_ mies, mut sille iski jänis heti pöksyyn, kun se kirjautui faceen ja näki että ollaan siellä parisuhteessa....Sano, et kaikki tuli liian äkkiä tai jotain, ja nyt huomasin, et se oli poistanut jo mut face kavereista eikä se oo vastannut mun tekstareihin :(

Taas on päässyt suljetulla osastolla joku yövartijan ohi koneelle.

Repesin :D Okei, kyl mun pari ystävää sano, et toi on hullua heti alkaa parisuhteeseen ja totta voi olla se, et en tiedä, et oisko tää mun exä siis eilinen nyksä ollut jonkin sortin hullu siis esim petturi :( Niin voi olla, et tää on ihan hyvä näin, et erottiin heti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25355475:
Kyl mä sut huolin. :)
Ei liene kenellekään yllättävää että suntasoisellesi kaverille kelpaa mikä tahansa millä on reikä ja hengittää. Enkä ole edes ihan varma onko tuo jälkimmäinen pakollinen vaatimus.

KAUHEE SIKA!! Mut mä tiedän miten saat sen takas: ekaks, urkit sen fb:n salasanan tai hakkeroidut sen tunnuksille. Kirjoitat sinne hänen nimissään kuinka hän rakastaa sua ym.ym. ja laitat statukseks että se on sun kaa naimisissa. Sit se älyy et hei, sehän oikeestikin tuntee noin!!!

Jos toi ei vielä toimi niin laita sille 30 tekstaria päivässä miten rakastat sitä ja että se tekee virheen jos jättää sut kokonaan. Kato sit se ajattelee sitä asiaa ainakin 30 kertaa päivässä ja varmana sellanen mietiskely saa sen kässäämään et totta se on.

Ja ala liikkumaan sielllä missä sekin, esim. mee sen ikkunan alle kun se on kotona, käy sen työpaikalla väh. 1 krt/pvä, mee kahvilan ikkunaan kattomaan kun se on kahvilla, kun se on liikeenteessä niin seuraa sitä. Kun se näkee sua melkein koko ajan se ei voi unohtaa miten kaunis olet ja se tottuu sun läsnäoloosi, eli vähän kuin koirankoulutuksessa; jos se pelkää se pitää totuttaa läsnäoloon hellävaraisesti.

Tsemppiä ja toivottavasti toimii :)

Kyllä. Olen petturi ja sika.

Meidän piti katsoa Star Trek - Enterprisea pari jaksoa, mutta katsoinkin jääkiekkoa. Vaimo ei sentään joutunut katsomaan, sillä hän nukkuu.

Yhteistyössä