KAIKKI MAMMAT AUTTAKAA! Hääpaikka minulle ja miehelleni!!!

• Viestiketjun aloittaja Se ulkopaikkakuntalainen
  • Ensimmäinen viesti
Se ulkopaikkakuntalainen
Eli haluamme kauniit ja intiimit häät. Kirkossa kuitenkin.
Mieluiten Järvi-Suomessa.

Missä on kaunein kirkko,
parhaat puitteet pienille ja tunnelmallisille, kauniille ja ikimuistoisille häille?

Kaikki ideointiapu otetaan kiitollisena vastaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Se ulkopaikkakuntalainen:
Eli haluamme kauniit ja intiimit häät. Kirkossa kuitenkin.
Mieluiten Järvi-Suomessa.

Missä on kaunein kirkko,
parhaat puitteet pienille ja tunnelmallisille, kauniille ja ikimuistoisille häille?

Kaikki ideointiapu otetaan kiitollisena vastaan!
olin joskus valtimolla kesähäissä,kirkko pieni,ihana ja laitalan lomat,nimisessä paikassa oli jatkot,googleta,jos löytyis

Se ulkopaikkakuntalainen
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Siis oikeesti oot valmis meneen mihin tahansa Järvi-Suomessa jos saat vaan sen kauneimman kirkon?

Hirveen kiva vieraille.
Kyllä. Miksi mun pitäisi minun ja mieheni tärkeänä päivänä ajatella sitä, mitä vieraat tykkää jos pitää reissata? Meille on tulossa kaikki lähimmät ihmiset juhliimme, eli eivätköhän he sen verran vaivaudu matkustamaan. ;) Toisekseen emme me ketään juhliimme pakota. :) Haluamme ikimuistoiset ja kauniit häät meille ja tietysti myös vieraillemme. Meidän paikkakunnallamme ei ole yhtään mitään sellaista, mitä häihimme haluaisimme, meillä on kuitenkin suht tarkat visiot. Jotain erilaisempaa, omannäköistämme.

Se ulkopaikkakuntalainen
Kiitos paljon vastauksistanne, tässä googlettelen! :)

Ja ei mitään tarkempaa rajausta, Järvi-Suomi ainoa kriteeri. =)
Tai lähistö, kunhan kauniit maisemat ja kirkko. Tunnelman luomme toki vieraidemme kanssa, mutta kauniista puitteista ei ole haittaa.

Tää ei oo järvi-suomessa kylläkään. Ite asutaan Keski-Suomessa mutta vihille mentiin tuolla ( molempien suku on pohjois-karjalasta lähtösin ) http://www.tohmajarvi.fi/Resource.phx/sivut/sivut-tohmajarvi/matkailu/nahtavyydet/index.htx Toi kirkkoniemen kirkko on mahtavalla paikalla.

Yhteistyössä