Kaikki kikkaskonstit joilla torjua flunssa nyt heti tänne nam!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Heräsin sit tähän aamuun kivasti kurkkukipeänä eli flunssaa pukkaa, mut nyt ei olis oikein sopiva hetki alkaa sairastaa, millä ihme poppakonstilla pääsisin siitä livahtaa niin ettei tulis päälle asti kun meillä on juhlat lauantaina ja tekemistä nyt viikolla ihan rutosti, eli kunnossa pitäis olla.. Nappejakaan ei voi popsia kun oon raskaana...aaaapuva!

Voit sä panadolia syyä. Mulla sama homma viime viikolla, tosi ikävällä yskällä alko. Ei onneks kuitenkaa kuumetta nostanu joten pärjätty on. Yskänlääkettä otin mut hunajaa myös, hunajateellä elin viime viikon suunnilleen ja kurkkupastilleja söin. Nyt on enää nuhaa ja yskää, ei ollenkaa mitää huonoa oloa tai kurkkukipua. Toivottavasti menee sulla samalla tahdilla ohi kuin mulla, niin olet lauantaina taas ok juhissa ja pystyt viikolla hommaamaan.

Pese käsiä ja puhdista ovenkahvat ja muut vastaavat päivittäin jollain desinfioivalla aineella :D Käsilaukkuun matkakokoinen käsidesi jolla huuhdot käsiä jos et pääse pesemään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Reippaasti D-vitskua! :)

Tätä mä ihmettelen, ja millälailla reippaasti :o Mä ottaisin ennemmin c-vitamiinia...

Joo, päivittäinen dvitamiinin liika-annos johtaa myrkytykseen. Millään virallisella taholla ei suositella, kun on tietoa vähän paremmin. Kohtuudella d vitskua siis. Ja c:tä.

Yhteistyössä