Kaikki greippimehua juoneet ja raskautuneet?

• Viestiketjun aloittaja tytönjapojan äiti
  • Ensimmäinen viesti
tytönjapojan äiti
Kiinnostaisi tietää kumpi tuli kun raskauduit kierrosta, jossa joit greippimehua? Kauan sitten muistan kuulleeni että suosis jompaa kumpaa sukupuolta mut en millään muista ja ihan uteliaisuuttani kyselen :D juu tiedän että ihan höpöhöpö juttu mutta vastailkaa silti :) ja tosiaan muutakin tietty tarvii tehä raskautuakseen kun mehua lipittää ;)

joku
mä oon käyttäny greippimehua välil, muttei ollu muuta vaikutusta kun että "limat" lisääntyivät. Se voi joillakin auttaa raskautumisessa mutta meillä ei siitä ollut mitään apua, eikä oo vieläkään tärpännyt...

millipilli
En tiedä vielä :D laskettu aika on huhtikuun alussa... yhen kierron vaan kurillani kokeilin josko ois ollut apua oviksen tunnistamiseen ja ovistestit oli kyllä käytössä sen yhden kierron myös. Tärppi kävi.

Itse aloitin tässä kierrossa greipimehun ja teroluteilla kiertoa ylläpidetään. Jos ei tärppää niin otetaan clomit käyttöön. Toivoisin että nyt olisi tulosta tullut, 3 päivän sisällä pitäisi kuukautisten alkaa.

mul oli ekas raskaudes 6 kiertoo ettei onnistunu ja sit seuraavas aloin juomaan kierron alusta lasin eli 2dl päiväs. mies joi kanssa mut ihan vaan koska tykkäs mausta. sitte onnistui ja tyttö tuli. se foolihappo siinä auttaa.. join rybb n deckeriä. nyt täs toises raskaudes en juonu sitä,ja tuli tokasta kierrosta raskaus.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Itse aloitin tässä kierrossa greipimehun ja teroluteilla kiertoa ylläpidetään. Jos ei tärppää niin otetaan clomit käyttöön. Toivoisin että nyt olisi tulosta tullut, 3 päivän sisällä pitäisi kuukautisten alkaa.
Eihän greippimehua saa juoda teollisten lääkkeiden kanssa samanaikaisesti. Greipissä on jotain (en muista mitä) mikä voi estää tiettyjen lääkeaineiden imeytymisen elimistössä.

Yhteistyössä