Kaikki eronneet vastailemaan!

  • Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti
Tumpula
Tapaamisjärjestelyistä kysyn jälleen. Millaisia teillä on (vuoroviikot, joka toinen viikonloppu...)?

Tarkoituksena on lähinnä selvittää eri järjestelyjen yleisyyttä. :wave:
 
joka toinen viikonloppu ja kolme iltatapaamista siihen lisäks. eli kun on viikonloppu tapaaminen niin sen lisäksi samalla viikolla yksi iltatapaaminen ja kun ei ole viikonlopputapaamista niin sitten kahtena iltana tapaaminen. näin lukee sopimuksessa.
 
mupeli
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
joka toinen viikonloppu ja kolme iltatapaamista siihen lisäks. eli kun on viikonloppu tapaaminen niin sen lisäksi samalla viikolla yksi iltatapaaminen ja kun ei ole viikonlopputapaamista niin sitten kahtena iltana tapaaminen. näin lukee sopimuksessa.
Kuin myös.
 
ymmällään
tapaamis sopimuksessa on määritelty että lapsi on isällään 5vrk kk hänelle sopivina ajankohtina, lisäksi jokatoinen joulu ja viikko kesälomalla
lapsi on nyt 1v8kk joten saattaa olla että sopimus muuttuu vielä..
sopimukseen on myös lisätty että vanhempien yhteisen sopimuksen mukaan lapsi vierailee isänsä luona muulloinkin...
 
Vuorotyöläisellä.... isällään silloin kun isä vapaalla eli säännöllisesti. Viikko äidillä -> 4 pv isällä. Ihan toiminut suht ok. Isän kesälomalla lapset isällä ja äidin kesälomalla lapset äidillä. Ja on onnistunut sopia tästä systeemistä poikkeavia ajankohtia. Joulu on ainut minkä sopiminen on tuottanut päänvaivaa.

*muoks*
 
Carlos74
Mulla on tytöt joka toinen vkl. Tytöt 12 ja 9v, joten koulun käynti sanelee näitä juttuja kanssa. Asuvat siis eri paikkakunnalla. Kun on koulusta lomaa tytöt ovat meillä enemmän. Viime kesänäkin taisi pienempi tyttö olla 7vk meillä.
 
Nyynä
Joka päivä saa isä käydä poikaa tapaamassa samalla kun hakee yhteisen koiran työvuoronsa jälkeen. Yleensä ottaa pojan ulkoilulenkille mukaan ja tuo sitten takaisin. Joka lauantai poika menee iltapäivällä isälleen ja tulee sitten sunnuntai-iltapäivänä takaisin. Isä myös katsoo poikaa silloin kun olen töissä ja hänellä on vapaata.
 
Kaikki lomat ja viikonloppuisin lapsen tahdon mukaan,aina voi tulla.
Matka esteenä viikolla tapamisiin.

Mutta nyt sitten jokainen kiivastuu....
Toistakymmentä kesää,n.2.5kk/kesä mulla ja lapsilisät ja elatusmaksut menee äidille,VÄÄRIN.
Onneksi kuitenkin olen voinut olla lapsen kanssa ja ajatus tosta vääryydestä ei enää mieltä askarruta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja M-38:
Kaikki lomat ja viikonloppuisin lapsen tahdon mukaan,aina voi tulla.
Matka esteenä viikolla tapamisiin.

Mutta nyt sitten jokainen kiivastuu....
Toistakymmentä kesää,n.2.5kk/kesä mulla ja lapsilisät ja elatusmaksut menee äidille,VÄÄRIN.
Onneksi kuitenkin olen voinut olla lapsen kanssa ja ajatus tosta vääryydestä ei enää mieltä askarruta.
Ymmärrän ärsytyksen, mutta onneksi olet tajunnut, että lapsi itsessään on kuitenkin tärkeintä elämässä. :)
 
Meillä sovitaan tapaamiset muksujen isän töiden (vapaiden) mukaan.
Asutaan eri paikkakunnilla, joten muksut ovat n.2kk välein 1-2 viikkoa isänsä luona. Yleensä ex käy tässä välissä viettämässä muksujen kanssa viikonlopun äitinsä luona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Banda:
Vuorotyöläisellä.... isällään silloin kun isä vapaalla eli säännöllisesti. Viikko äidillä -> 4 pv isällä. Ihan toiminut suht ok. Isän kesälomalla lapset isällä ja äidin kesälomalla lapset äidillä. Ja on onnistunut sopia tästä systeemistä poikkeavia ajankohtia.
suunnilleen näin
 

Yhteistyössä